צפו בתקציר: הולאנד שבר בצורת עם צמד, 1:4 לדורטמונד על ברמן

אחרי ארבעה משחקים ללא שער, החלוץ הנורבגי מצא הרשת פעמיים בתוך כחמש דקות וקירב את קבוצתו לליגת האלופות בסיום העונה. שער נהדר של ריינה מחק יתרון מוקדם של ראשיצ'ה, הומלס חתם את המשחק בדקה ה-87

(גודל טקסט)

בשל דחייתה משחק בין מיינץ להטרה ברלין, המחזור ה-31 בליגה הגרמנית נמשך הערב (ראשון) עם משחק אחד בלבד, בו בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:4 את ורדר ברמן ועשתה צעד משמעותי עבורה לעבר המקום המוביל לליגת האלופות בסיום העונה.

ארלינג הולאנד היה במרכז הכותרות בשבועות האחרונים, כאשר שמו נקשר לא פעם למעבר אפשרי לקבוצה אחרת באירופה. מבחינת הכושר שלו, החלוץ הנורבגי לא מצא את הרשת בארבעת המשחקים האחרונים שלו במדים השחורים-צהובים, אך הערב הוא הצליח לקטוע הבצורת הקטנה עם צמד שערים והגיע לציון דרך משמעותי – 51 שערים ב-54 משחקים במדי דורטמונד.

אחרי שהפסידה 4:1 במשחקה האחרון נגד לייפציג, ברמן הגיעה היום ל"זינגל אידונה פארק" כדי להתרחק מעט מהקו האדום, ובדקה ה-14 היא גם מצאה את הרשת ראשונה אחרי ביצוע אישי נפלא של מילוט ראשיצ'ה. שער השוויון של המארחת הושג עוד לפני הירידה להפסקה, כאשר ג'ובאני ריינה הפציץ מקצה הרחבה לרשת של ייז'י פאבלנקה.

ארלינג הולאנד | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

מאותן דקות לא היה ניתן לעצור את דורטמונד, ובדקה ה-34 מרקו רויס הצליח לסחוט כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו תרגם הולאנד לשער המהפך במשחק. כארבע דקות לאחר מכן החלוץ המצטיין הצליח למצוא שוב את הרשת, הפעם לאחר טעות גדולה בהגנה של ברמן, שאפשרה לו לכבוש מול רשת חשופה לגמרי. קצב המשחק נרגע משמעותית עד הסיום, אך דורטמונד נותרה הקבוצה הלוחצת בכל חלקי המגרש. בדקה ה-87 הבלם מאטס הומלס עלה גבוה לכדור קרן ונעץ עם ראשו את הרביעי ברשת האורחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי