הולאנד החמיץ פנדל בניצחון דורטמונד, 2:3 להופנהיים על גלדבאך

הצהובים שחורים גברו 0:2 על אוניון ברלין, בעקבות דחיקה של רויס לאחר ההחמצה של הנורבגי ושער נוסף של גריירו. הקבוצה של דאבור, חזרה מפיגור כפול והדהימה את הלבנים שחורים. 1:3 לוולפסבורג על שטוטגרט

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 של הליגה הגרמנית ננעל הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים מסקרנים במיוחד שיצאו לדרך במקביל. בורוסיה דורטמונד השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות עם 0:2 על אוניון ברלין, וולפסבורג דרסה 1:3 את שטוטגרט, הופנהיים השלימה מהפך אדיר והשיגה 2:3 על בורוסיה מנשנגלדבאך ומיינץ ניצחה 0:1 את ברמן.

דורטמונד – אוניון ברלין 0:2

הצהובים שחורים צמצמו את הפער בחזרה לארבע נקודות מפרנקפורט במקום הרביעי עם ניצחון בזיגנאל אידונה פארק, שהיה השלישי ברציפות של אדין טרזיץ'. השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-27 כאשר דורטמונד קיבלה פנדל, אותו ארלינג הולאנד החמיץ, אך מרקו רויס ניגש לכדור החוזר ודחק מקרוב ורפאל גריירו סגר את הסיפור בדקה ה-88. הקבוצה מהבירה שרושמת הפסד ראשון אחרי שלושה משחקים, נותרה במקום השמיני.

שחקני דורטמונד | CHRISTOF KOEPSEL/AFP via Getty Images

הופנהיים – בורוסיה מנשנגלדבאך 2:3 (צפו בתקציר)

הקבוצה של מואנס דאבור הגיעה למפגש הביתי אחרי רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ונראה היה שהיא בדרך לאחד נוסף כאשר המארחת ירדה למחצית ביתרון 0:2 משערים של אלסן פלייה (25) ו-ולנטינו לזארו (45). אולם הכחולים חזרו מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח והשלימו מהפך לאחר צמד אדיר של אנדריי קרמאריץ' (49, 65) וכיבוש נוסף של אילאס בבו (60). החלוץ הישראלי לא שותף.

איחלאס בבו | TF-Images/Getty Images

תוצאות נוספות

שטוטגרט – וולפסבורג 3:1

ורדר ברמן – מיינץ 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי