לוקח אותה לליגת האלופות: צמד נוסף להולאנד בניצחון דורטמונד

הכוכב הנורבגי שוב היה שם עבור הקבוצה שלו, הגיע ל-43 שערים העונה בכל המסגרות וקבע 0:2 לצהובים-שחורים נגד וולפסבורג. דאבור לא שותף ב-1:1 של הופנהיים, 1:3 לאוניון על ברמן, לברקוזן גברה על פרקפורט

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) כאשר קלן גברה 2:3 על אאוגסבורג, והערב נמשך המאבק על המקום בין ארבע הראשונות. במוקד, דורטמונד עמדה בלחץ וניצחה 0:2 וולפסבורג, יריבה ישירה על הכרטיס לליגת האלופות. במקביל, הופנהיים ומואנס דאבור סיימו ב-1:1 נגד פרייבורג ואוניון ברלין ניצחה 1:3 את ורדר ברמן. במשחק שנעל את היום לברקוזן הפתיעה את פרנקפורט עם 1:3.

וולפסבורג – דורטמונד 2:0

אחרי שניצחה את אוניון במחזור שעבר, דורטמונד סימנה הערב וי נוסף על המסע שלה לעבר השגת הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. הצהובים-שחורים יצאו היום למשחק לא פשוט בכלל נגד וולפסבורג, אשר מדורגת במקום השלישי ורק חמש נקודות מפרידות בין הצדדים. למזלה של האורחת, יש לה שחקן אחד שמסוגל לעשות את ההבדל בכל מגרש, וגם היום הוא היה שם בשבילה. מדובר בארלינג הולאנד, שהגיע ל-43 שערים העונה בכל המסגרות עם עוד צמד מסחרר.

כבר אחרי 12 דקות של המשחק הנורבגי חגג, זאת לאחר שניצל טעות קשה בהגנה הירוקה ונותר לבדו מול קואן קאסטילס. בדקה ה-59 ג'וד בלינגהאם הצעיר ספג צהוב שני במשחק והותיר את דורטמונד לחצי שעה מותחת במשחק, אך הולאנד קיבל את הכדור שמונה דקות לאחר מכן לאחר איבוד כדור נוסף של המארחת, התקדם במהירות אדירה לעברו של קאסטילס ונעץ את השני ברשת.

עוד צמד מסחרר שלו. הולאנד חוגג אצל וולפסבורג | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

פרייבורג – הופנהיים 1:1

העונה של הופנהיים, שהייתה מאכזבת עבור המועדון, סוג של הסתיימה בשל העובדה שהיא לא שקועה במאבקי ירידה או במאבק על הליגה האירופית בעונה הבאה. למרות זאת, הקבוצה של סבסטיאן הנס בהחלט רוצה לסיים בטעם טוב לצבור כמה שיותר נקודות עד הסיום העונה, והיום היא פספסה ניצחון שני ברצף בדקות הסיום.

נגיחה של אנדריי קראמריץ' בדקה ה-40, שהגיעה אחרי מהלך אישי נפלא של איחלאס בבו, העניקה לכחולים יתרון במשחק, אך קווין פוגט שעלה מהספסל הכשיל שחקן יריב בנגיחה שלו בכדור וסידר לפרייבורג פנדל, אותו כבש וינצ'נזו גריפו עם בעיטה עוצמתית. בפעם הרביעית ברצף, דאבור נותר על הספסל ולא שותף במשחק.

קראמריץ'. הופנהיים איבדה את הניצחון בסום | Harry Langer/DeFodi Images via Getty Images

אוניון ברלין – ורדר ברמן 1:3

נקודה אחת בלבד מפרידה בשלב זה בין אוניון ברלין הצנועה למקום המוביל לליגה האזורית בסיום העונה, והוא הגיעה אחרי מחצית שנייה ענקית של ג'ואל פוהיאנפאלו. בתום חצי ראשון מאופס, החלוץ הפיני השלים שלושער בתוך 17 דקות של משחק וקירב את קבוצתו לאירופה בעונה הבאה. תאודור גברה סלאסי הצ'כי רק צימק בדקה ה-82 עבור ברמן, שהסתבכה משמעותית בתחתית ורחוקה נקודה אחת מהמקום המוביל למשחקי המבחן בתום העונה.

שחקני אוניון ברלין חוגגים | ANNEGRET HILSE/POOL/AFP via Getty Images

לברקוזן – פרנקפורט 1:3

הקבוצה של האנס וולף עשתה צעד משמעותי לעבר הכרטיס לאירופה ועל הדרך סיבכה את פרנקפורט במאבק על ליגת האלופות. לאחר מחצית מאופסת, לאון ביילי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-70 בעקבות נגיעה רכה לאחר הרמה של מוסא דיאבי ובחלוף 10 דקות הג'יימקני הוסיף בישול ללוקאס אלאריו. אנדרה סילבה כבש שער מצמק בתוספת הזמן, אך קרם דמירביי נעץ את המסמר האחרון כעבור דקה.

שחקני לברקוזן חוגגים | Sascha Steinbach – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי