יכולה לחלום על הישארות: 2:3 לקלן על אאוגסבורג

העזים השיגו ניצחון משמעותי במאבק ההישרדות לאחר מחצית ראשונה נפלאה. דודה כבש צמד, קיינץ הוסיף שער משלו. וארדס וגומני רק צימקו. הפער מחוף מבטחים עומד כעת על נקודה. בצרפת, מארסיי ניצחה 1:3 את ריימס

(גודל טקסט)

הליגות באירופה נכנסו לישורת האחרונה של העונה, והערב (שישי) נערכים שני במשחקים בשני מוקדם באירופה. בגרמניה, קלן רשמה 2:3 חשוב עבור מאבק ההישרדות שלה נגד אאוגסבורג. בצרפת, מארסיי ניצחה 1:3 את ריימס.

אאוגסבורג – קלן 3:2

רק במחזור שעבר טרפה קלן הרבה מאוד קלפים בתחתית כאשר השיגה ניצחון יקר על לייפציג, והערב הקבוצה של פרידהלם פונקל כבר רשמה לעצמה ניצחון שני רצף ויכולה לחלום בענק על ההישארות בבונדסליגה, שכן היא רק נקודה אחת מתחת לחוף מבטחים בשלב זה.

אאוגסבורג, אשר מתקרבת בצעדי ענק לעבר האזור המסוכן בטבלה, פשוט נראה חסרת אנרגיות בדקות הפתיחה ואפשרה לאורחת לרדת להפסקה ביתרון 0:3 לאחר שאונדרי דודה כבש צמד ופלוריאן קיינץ הוסייף שער משלו. בחצי השני המארחת צימקה פעמיים הודות לשערים של רוברט גומני ורובן וארגס, אך היא לא הצליחה מעבר לזה ויצאה מהמשחק הביתי בידיים ריקות.

שחקני קלן חוגגים. ניצחון שני ברצף לעזים | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

ריימס – מארסיי 3:1

מארסיי אמנם רחוקה משמעותית מארבעת המקומות הראשונים בטבלה, אך הקבוצה של חורחה סמפאולי בהחלט רוצה לשמור על המקום החמישי בו היא נמצאת לסיים את העונה עם הכרטיס לליגה האזורית. הערב היא הגיעה לריימס של פרדראג ראיקוביץ', ובעזרת יכולת נהדרת של דימיטרי פאייה גם השיגה את הניצחון החשוב.

בדקה ה-38 זו הייתה המארחת שמצאה ראשונה את הרשת, כאשר נת'ניאל אמבוקו בן ה-19 היה הכובש המאושר. שלוש דקות לאחר מכן פאייה כבש את שערו הראשון במשחק, ארקדיוש מיליק קבע מהפך עוד לפני הירידה להפסקה. בחצי השני ספגה ריימס ספגה ריימס כרטיס אדום לחובתו של ואוט פאייס, ובדקה ה-76 פאייה הבקיע פעם נוספת וחתם את המשחק.

שחקני מארסיי חוגגים | Sylvain Lefevre/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי