מולר: "לא הגיע לנו אפילו תיקו". רומניגה חשף מתי יוכרע עתידו של פליק

באיירן נכנעה 2:1 למיינץ ופספסה הזדמנות לזכות באליפות אך תעשה זאת אם לייפציג תפסיד. בגרמניה לא ריחמו: "מלאה בושה" ו"המשחק הכי חלש שלה העונה", נכתב. המאמן ייפגש עם ההנהלה בימים הקרובים לקבלת החלטה סופית

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

הכל היה מוכן לקראת זכייתה החגיגית של באיירן מינכן באליפות: היא הייתה צריכה בסה"כ לגבור על מיינץ שנאבקת על חייה ורוברט לבנדובסקי, מלך שעריה חזר להרכב לאחר היעדרות בת חודש אלא שהבווארים נכנעו 2:1 למיינץ והאליפות התשיעית ברציפות נדחתה לפחות עד למחזור אמצע השבוע, אלא אם כן לייפציג תפסיד הערב (ראשון) לשטוטגארט. הבווארים ספגו כבר בדקה השלישית ונלקעו לפיגור 2:0 לפני ההפסקה. הם ספגו כבר 40 שערים העונה – הרקורד הכי גרוע שלהם מזה עשור.

מנואל נוייר אמר לאחר המשחק: "לא עשינו מספיק נגד מיינץ, בייחוד במחצית הראשונה. היא קבוצה שמשחקת על חייה בליגה. עשינו טעויות, נענשנו ולא יצרנו מצבים. לא הופתענו מהיכולת שלה, ידענו שהיא תיתן הכל. ההופעה שלנו פשוט לא הספיקה. גם המאמץ ושפת הגוף שלנו היו לא טובים". זו הייתה הפעם העשירית העונה בה באיירן סופגת לפחות פעמיים.

המאמן האנזי פליק, שגם כל הסערה סביב עתידו בוודאי לא עוזרת למועדון, אמר לאחר המשחק: "אני עוד צריך לעכל את ההפסד. לא היינו טובים, עלינו לקבל זאת. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. נותרו שלושה משחקים, אנחנו צריכים ניצחון, נעשה זאת. אני אף פעם לא חושב על קבוצות אחרות, רק כאשר אני משחק מולן", הבהיר כשנשאל על זכייה באליפות אם לייפציג תפסיד. הקבוצה הזו הראתה לא פעם את האיכות שלה, והפסדים כמו היום (אתמול) הם משהו שיכול לקרות. חבל שלא עשינו את הצעד האחרון אבל הקבוצה עייפה, אין מה לעשות. היינו לא חדים".

האנזי פליק | KAI PFAFFENBACH/POOL/AFP via Getty Images

קרל היינץ רומניגה התייחס לפליק: "אחרי המשחק הזה יש לנו פגרה של שבועיים וזה הרבה זמן. הסכמנו שנשב ונדבר לאחר המשחק נגד מיינץ. אם נענה לבקשתו, כל הצדדים צריכים לעבוד יחד כדי למצוא פיתרון שגם באיירן מרוצה ממנו. מדובר על מאמן שהשיג משהו היסטורי הרי. אני צריך לומר משהו מהותי על המצב וזה חשוב לכולנו: הקהל שם את חסן סליהמיצ'יץ' על הכוונת ואנחנו לא אוהבים את זה".

הסופרליג: "העניין הזה הסתיים, לא אנחנו ולא פריז סן ז'רמן ידענו על כך. אולי מה שטוב בכל הקרקס הזה שאנשי עסקים ואחרים הבינו שהכדורגל הוא לא רק ביזנס. הפורמט החדש של אופ"א יהפוך את התחרות לקשה יותר וטובה יותר. עלינו להפחית את שכר השחקנים, הקורונה פגעה בכולנו, כל הגדולות עשו טעויות כשהעלו שוב ושוב את שכר השחקנים ודמי ההעברה".

ובחזרה למשחק – תומאס מולר שנמצא כפסע מזכייה באליפות עשירית במועדון – שיא בונדסליגה: "לא שמרנו על הכדור טוב, היינו איטיים מהרגיל. מיינץ הגנה על השער בלהט רב. ניסינו עד לסוף המשחק אבל לא הגיע לנו לקחת אפילו לא נקודה מהמשחק הזה".

"ההכרעה נדחתה. מיינץ הייתה הרבה יותר טובה מהאלופה ולשוער שלה היה אחר צהריים שקט מאוד, לפחות עד להפסקה. באיירן חשה בושה", נכתב ב"בילד". "זמן קצר לפני ההפסקה היה עלייך לצבוט את עצמך. האם זה באמת יכול להיות? מיינץ מובילה 0:2 על באיירן בקלות כזו ומקלקלת לה את החגיגה?", נכתב ב"קיקר". "באיירן הציגה את אחד ממשחקיה החלשים העונה, זו בכלל לא באיירן. רק לבנדובסקי תפקד", מתחו ביקורת ב"סקיי ספורט גרמניה".

"באיירן מובכת" | צילום מסך: "בילד"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי