החגיגות ימתינו: באיירן מינכן הפסידה 2:1 למיינץ

קבוצת התחתית הפתיעה וניצחה לראשונה מאז מרץ 2016 את האלופה, שהייתה יכולה לחגוג זכייה תשיעית רצופה בתואר, אך תיאלץ לקוות למעידה של לייפציג או לחכות עוד שבועיים. לבנדובסקי חזר וכבש, אבל לא מנע אכזבה

(גודל טקסט)

באיירן מינכן הגיעה היום (שבת) למחזור ה-31 בבונדסליגה כשניצחון היה מעניק לה זכייה תשיעית רצופה באליפות, אולם למיינץ מתחתית הטבלה היו תכניות אחרות והיא גברה 1:2 על המוליכה, שתיאלץ להמתין לפחות שבועיים נוספים כדי להניף את הצלחת, אלא אם כן ר.ב לייפציג לא תצליח לנצח את שטוטגרט מחר (16:30, שידור ישיר בספורט1). מיינץ, מבחינתה, התקרבה צעד נוסף להבטחת ההישארות בליגה הבכירה בגרמניה.

התואר כנראה יישאר בארון של הבווארים, אבל עושה רושם כי המשבר הפנימי במועדון, אשר כלל הצהרה של האנזי פליק שהוא מעוניין לעזוב וסירוב בפומבי מצד ההנהלה לבקשת המאמן, נותן את אותותיו גם על כר הדשא. רוברט לבנדובסקי השלים משחק מלא אחרי שחזר מפציעה שהיוותה את אחת הסיבות לכך שאלופת גרמניה הודחה מליגת האלופות, אך הצליח רק לכבוש שער מצמק שלא שינה דבר, בדקה ה-95. גם סרג' גנאברי שב לפעילות אחרי שנעדר מחמשת המשחקים האחרונים ועלה מהספסל בדקה ה-70. באיירן שמטה רצף של שבעה ניצחונות ליגה נגד מיינץ ונכנעה לה לראשונה מאז מרץ 2016.

ג'ונתן בורקרדט הימם את האורחת כבר בדקה השלישית, עם שער שהבקיע בבעיטה מחוץ לרחבה בעזרתו של מנואל נוייר ששמט את הכדור. שימו לב לנתון הבא של בורקרדט: לחלוץ בן ה-20 יש שלושה שערים בקריירה, אחד נגד בורוסיה דורטמונד ושניים נגד באיירן מינכן. רובין קוואיסון השבדי הכפיל לזכות מיינץ בדקה ה-37 ולבנדובסקי, כאמור, מצא את הרשת רגע לפני שריקת הסיום וקבע את תוצאת הסיום.

החגיגות יחכו. שחקני באיירן מאוכזבים | Alexander Scheuber/Getty Images

הליגה הגרמנית תצא מחר לפגרה של שבועיים לכבוד חצאי גמר הגביע שייערכו בסוף השבוע הבא, ובאיירן תקבל הזדמנות נוספת להבטיח זכייה באליפות ב-8 במאי, אז תארח את בורוסיה מנשנגלדבאך. המשחק הבא של מיינץ יהיה בבית נגד הרטה ברלין, במפגש שישלים את המחזור ה-29.

ניצחון מפתיע וחשוב למיינץ | KAI PFAFFENBACH/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי