טרזיץ' שלח מסר לגבי הולאנד, הנורבגי שבר עוד שני שיאים בדורטמונד

לאחר הצמד של החלוץ - העשירי העונה בליגה (16 שערי חוץ) , המאמן פרגן: "הוא הוכיח לכולם איפה הראש שלו נמצא". גם רויס שיבח ("בעל ערך עצום") והחל במלחמה פסיכולוגית עם היריבות. וגם: הקאמבק של סאנצ'ו

(גודל טקסט)

במחזור ה-27 מצבה של בורוסיה דורטמונד היה רע לאחר ההפסד 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט שהרחיק אותה מאוד מליגת האלופות. מאז הצהובים-שחורים שינסו מותניים והשיגו ארבעה ניצחונות ליגה רצופים לראשונה תחת המאמן אדין טרזיץ'. הפער מהמקום הרביעי עומד על נקודה בלבד. אתמול (שבת) גברה דורטמונד 0:2 על וולפסבורג. אין ספק שהיא אוהבת לשחק נגד הזאבים, נגדם. לא הפסידה כבר 12 משחקים והשיגה 34 נקודות מ-36 אפשריות. כמו כן, דורטמונד לא ספגה שער כבר 847 דקות נגד וולפסבורג – שיא בונדסליגה.

אבל עם כל הכבוד להופעה הבטוחה בהגנה, איש השעה הוא כמובן ארלינג הולאנד. הוא כבש צמד והגיע ל-38 שערי בונדסליגה ב-41 הופעות, בידיוק כמו יואו סילר. אלא שהולאנד עשה זאת בגיל צעיר הרבה יותר – 21. יש לו העונה עשרה צמדים העונה בליגה – יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של דורטמונד. עוד שיא של הנורבגי: 16 שערים במשחקי החוץ (מתוך ה-25 בבונדסליגה). הוא האפיל על פייר-אמריק אובמיאנג שכבש 15 שערים בעונת 2016/17.

ארלינג הולאנד העונה:

בליגה: 25 שערים ב-26 הופעות| 16 שערים במשחקי החוץ
חלוקת השערים בבונדסליגה: תשעה צמדים ורביעייה אחת
בכל המסגרות: 37 שערים ב-38 משחקים

This image has an empty alt attribute; its file name is 1044429

בזכות הולאנד, הצהובים-שחורים כבשו לפחות שער אחד ב-29 משחקי הליגה האחרונים שלהם בבונדסליגה – הרצף השלישי הכי ארוך בהיסטוריה של המועדון. אם נביט על כל המסגרות הרי שדורטמונד הבקיעה כבר 43 משחקים רצופים. גם הרחקתו של ג'וד בלינגהאם, שהיה לשחקן הצעיר ביותר בבונדסליגה שהורחק בשל שתי עבירות – לא מנעה מדורטמונד לנצח. האנגלי היה השחקן הראשון של דורטמונד שהורחק העונה.

המאמן טרזיץ' אמר: "אני מרוצה אבל אסור לנו להרפות אם אנחנו רוצים להשלים את המשימה ולהגיע לליגת האלופות". כשנשאל על החלוץ שלו אמר: "כמובן שהוא לא היה שמח שלא הצליח להבקיע. הוא סקורר ענק שסיפק את התשובה האם הראש שלו נמצא במקום אחר".

גם הקפטן מרקו רויס החמיא לכוכב הקבוצה: "הוא שוב היה בעל ערך עצום עבור הקבוצה". עוד אמר: "אנחנו נמצאים במומנטום טוב, אנחנו רוצים להגיע לליגת האלופות ועם הכושר הזה יש לנו יתרון פסיכולוגי על האחרות".

מרקו רויס | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

הבלם מנואל אקנג'י אמר לאחר המשחק: "הצגנו ביצועים קבוצתיים נהדרים. במחצית הראשונה יכולנו אפילו לכבוש יותר שערים. התמודדנו בצורה מעולה גם עם הנחיתות המספרית. הולאנד החזיק את הכדור היטב והבקיע שער שני, זה היה חשוב מאוד". על השיפור במשחק הקבוצה: "לפני שלושה שבועותה יינו במרחק 11 נקודות מוולפסבורג (השלישית בטבלה) ועכשיו זה רק שתיים. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק".

ג'יידון סאנצ'ו פתח בהרכב לראשונה מאז סוף פברואר והוא התרגש לחזור לעניינים: "זה היה משחק חשוב מאוד במאבק על ליגת האלופות והוכחנו שאנחנו ראויים, עשינו עבודה טובה מאוד אני שמח לשחק 60 דקות אבל מחכה כבר להשלים משחק שלם". היריבה הבאה של דורטמונד תהיה לא אחרת מאשר לייפציג אך אם היא רוצה להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה – עליה להוכיח את עצמה.

"הולאנד חשב הרבה זמן והיה נחוש על הספרינט. קר כקרח, מהיר יותר מכולם, הוא מביא את דורטמונד בכושר מצוין לישורת האחרונה", נכתב ב"סקיי ספורט גרמניה". "המספרים שלו מרעישים, מטורפים, יש לו ערך מוסף שאי אפשר להסביר". נכתב בנוסף. "אם דורטמונד תהיה בליגת האלופות זה בעיקר בזכותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי