סנסציה נוספת בדרך? הולאנד ודורטמונד נגד קיל בחצי הגמר

ארלינג הולאנד, מרקו רויס, אמרה צ'אן | Friedemann Vogel - Pool/Getty Images

המדורגת רביעית בליגת המשנה כבר העיפה את באיירן מינכן וכעת תנסה לעשות זאת גם לקבוצה של טרזיץ' (שבת, החל מ-21:20 בספורט4). הנורבגי יקווה להמשיך ברצף ההבקעות בדרך לגמר ראשון מאז 2017

(גודל טקסט)

משחקי חצי גמר הגביע הגרמני יחלו הערב כאשר ורדר ברמן תארח את לייפציג, סגנית המוליכה בבונדסליגה (שישי, החל מ-21:20 בספורט4) ומחר, אם לא תהיה הפתעה מרעישה, למנצחת תצטרף בגמר בורוסיה דורטמונד שתארח את הולשטיין קיל – אבל האם המדורגת רביעית בליגת המשנה יכולה להפתיע? (שבת, החל מ-21:20 בספורט4).

ההופעה האחרונה של דורטמונד בגמר הגביע הייתה ב-2016/17, אז היא גברה על איינטרכט פרנקפורט וזכתה בתואר. הצהובים שחורים מקווים להמשיך במומנטום לאחר ארבעה ניצחונות רצופים שהשיבו אותה למאבק על מקום בליגת האלופות – גם בזכות ההתעוררות של ארלינג הולאנד שלאחר בצורת קלה כבש ארבעה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, לא כבש רק ב-0:2 על אוניון ברלין במהלכו החמיץ פנדל.

המאמן אדין טרזיץ', שיקווה לעזוב עם תואר, אמר במסיבת העיתונאים: "קיל משחקת נהדר, זו קבוצה אמיצה שיודעת לצאת להתקפות מתפרצות והדיחה גם את באיירן מינכן. אנחנו פגשנו את פאדרבורן וראיתם כמה קשה זה היה, אז אנחנו צריכים לשחק מצוין בשביל לעלות".

קיל כאמור הדיחה את באיירן מינכן בינואר באחת הסנסציות הגדולות ביותר וגם בבונדסליגה השנייה היא חזק בצמרת, במרחק 10 נקודות מהפסגה אבל חסרים לה שלושה משחקים – המשמעות היא שהיא תוכל לקפוץ מהמקום הרביעי ועד למקום השני אם תנצח את כל משחקיה החסרים. לאחרונה היא חווה ירידה ובחמשת המחזורים האחרונים היא ניצחה פעם אחת.

שחקני קיל חוגגים את הניצחון על באיירן מינכן | Christian Charisius/picture alliance via Getty Images
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי