טרזיץ': "ערב מושלם עד דקה 75". מתי הולאנד יחזור לשחק?

דורטמונד עשתה היסטוריה כשהייתה לראשונה שכבשה חמישייה במחצית אחת בחצי גמר הגביע נגד קיל, אך הפציעה של הבלם הצעיר מורי העיבה על הערב המוצלח: "זה כואב לנו". החלוץ סבל מפציעת שריר, אבל יהיה כשיר ללייפציג

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד חוותה לא מעט משברים העונה, אך היא יכולה לסיים את 2020/21 בצורה טובה מאוד – העפלה לליגת האלופות מהמקום הרביעי וזכייה בגביע הגרמני, לראשונה מאז 2017. דורטמונד הביסה אתמול (שבת) 0:5 את קיל הקטנה (הדיחה העונה את באיירן מינכן להזכירכם) ללא מאמץ והייתה לקבוצה הראשונה שכובשת חמישייה במחצית הראשונה במעמד חצי הגמר. זה גם היה הניצחון הגבוה ביותר שלה באותו המעמד. זה יהיה הגמר העשירי של דורטמונד, בדומה לקלן ו-ורדר ברמן כשרק שאלקה (12) ובאיירן מינכן (24) מחזיקות ברקורד טוב ממנה.

על אף היעדרותו של ארלינג הולאנד הפצוע, דורטמונד עברה יריבה מהליגות הנמוכות בפעם ה-27 ברציפות (המעידה האחרונה – באוקטובר 2010). כשהחלוץ הנורבגי לא שיחק, מי שלקח פיקוד היה ג'ובאני ריינה שרשם צמד ראשון בקריירה. ג'יידון סאנצ'ו שבישל פעמיים היה מעורב בשמונה שערים בחמש ההופעות שלו העונה במפעל – יותר מכל שחקן אחר בתחרות.

המאמן אדין טרזיץ' שיוחלף בקיץ באדי הוטר, חולם כמובן לסיים את העונה עם תואר. "כמובן שאני שמח על התוצאה. זה היה ערב נפלא עד לדקה ה-75, אבל יצאנו עם טעם מעט מר". המאמן התייחס לפציעה של הבלם הצעיר מתאו מורי שעלה מהספסל בדקה ה-62 ונאלץ להתחלף בשל פציעה לא נעימה בברך כעבור 12 דקות. "הוא ילד פנטסטי, זה כואב לנו. אנחנו מקווים שזה לא רע, אבל אם יכולנו לשמוע את הכאב שלו, והוא אחד שנושך שפתיים – זה אומר הכל". הבלם הצעיר ירד מכר הדשא על אלונקה.

עוד אמר טרזיץ': "בשבועות האחרונים שיחקנו טוב מאוד והתגוננו בצורה חכמה. הצלחנו להשיג יתרון משמעותי של 0:5 במחצית הראשונה וברור שלאחר מכן לא שיחקנו באותה העוצמה. אנחנו מאוד שמחים להגיע לגמר בברלין. כרגע המחשבות שלנו עם אחד משחקני הקבוצה".

ומה קורה עם הולאנד? הוא סובל מבעייה בשרירים. המנהל המקצועי מייקל זורק אמר: "הוא ספג מכה במשחק נגד וולפסבורג, ניסה להתאמן במהלך השבוע אך לא היה יכול לסבולת את הכאבים. אנחנו מניחים שיעמוד לרשותנו במחזור הקרוב". בכלי התקשורת כבר החלו ספקולציות לגבי החלוץ שכן סוכנו מינו ראיולה סיפק ריאיון נרחב לעיתון "אס" הספרדי, אך בדורטמונד מיהרו לגנוז את השמועות.

ארלינג הולאנד | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

"אחרי מחצית היסטורית בה לא היו ספקות ולו לרגע, דורטמונד בגמר. היא שיחקה בטירוף על אף שהמגרש היה ריק", נכתב ב"קיקר". "קיל עשתה עונה יפה אך דורטמונד כבר הייתה משוכה גבוהה מדי עבורה". "ערב גאלה של דורטמונד, 0:5 שלא דומה להפתעות בגביע, וגם בלי הולאנד", נכתב ב"בילד". "בבליץ של 26 דקות היריבה לא שרדה. מה שכן, דורטמונד נכנסה להלם אחרי פציעה של מורי".

ביום שבת הקרוב תחזור הליגה לפעולה ודורטמונד תארח את לייפציג השנייה בטבלה, יריבתה גם בגמר הגביע, במשחק קשה מאוד וקריטי עבורו במאבק על ליגת האלופות כשהיא רחוקה נקודה מאיינטרכט פרנקפורט הרביעית. אין ספק שהיא זקוקה למלך שעריה שכבש 37 שערים בכל המסגרות. במחזור הסיום, למשל, היא תפגוש את באייר לברקוזן השישית. סיום עונה מטורף לחבורה של טרזיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי