דיווח: מנצ'סטר סיטי וצ'לסי רוצות את לבנדובסקי

רוברט לבנדובסקי | MATTHIAS BALK/POOL/AFP via Getty Images

מאלופת אירופה היוצאת לזו שבדרך? ב-ESPN נטען כי שתי הקבוצות שהעפילו לגמר ליגת האלופות מעוניינות להחתים את הפולני בקיץ. כזכור, בגרמניה נכתב כי באיירן מינכן תדרוש 60 מיליון יורו תמורתו

(גודל טקסט)

בגיל 33, כשהוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים ומשחק באחת הקבוצות החזקות בעולם, לא נראה שיש לרוברט לבנדובסקי יותר מדי סיבות לעזוב את באיירן מינכן. ועדיין, החלוץ הפולני מוזכר בכותרות שוב ושוב בתקופה האחרונה, בהקשר של מעבר אפשרי לקבוצה חדשה. הבוקר (שישי) דווח ב-ESPN כי לבנדובסקי עשוי לעבור מאלופת אירופה היוצאת לזו הנכנסת, שכן מנצ'סטר סיטי וצ'לסי מעוניינות בו לקראת העונה הבאה.

לטענתו של סטפן אורספלד, שליח הרשת האמריקאית בגרמניה, שתי הקבוצות שיתמודדו זו מול זו בגמר ליגת האלופות ב-29 במאי מועמדות להחתים את הסקורר האימתני של הבווארים בקיץ הקרוב, אך לשם כך יצטרכו להציע לפחות 60 מיליון יורו – תג המחיר שהציבה באיירן מינכן, כפי שדווח ב"סקיי" לפני שבוע. לאחרונה נכתב בגרמניה כי האלופה מחזיקה בהצעה רשמית עבור לבנדובסקי, כאשר סוכנו הישראלי של החלוץ, פיני זהבי, מנסה לקדם עסקת מעבר. כזכור, גם ריאל מדריד הוזכרה כמתעניינת בפולני.

מנצ'סטר סיטי וצ'לסי בהחלט צפויות להחתים חיזוק לחוליות ההתקפה שלהן בחלון ההעברות. אלופת אנגליה שבדרך תיפרד מסרחיו אגוארו לאחר קדנציה בת 10 שנים של הארגנטינאי במועדון, ופפ גווארדיולה מכיר מצוין את לבנדובסקי, אותו אימן בהצלחה בבאיירן מינכן במשך שתי עונות. בעוד הבלוז סבלו מעונת בכורה מאכזבת של טימו ורנר שהגיע מלייפציג בקול תרועה רמה, אך הבקיע שבעה שערים בלבד. אגוארו עצמו הוזכר גם כן כמועמד פוטנציאלי לצ'לסי.

הפולני כבש העונה 36 שערים ב-26 הופעות ואם ימצא את הרשת עוד ארבע פעמים עד לסיום העונה, הוא ישבור את שיא כל הזמנים השייך לגרד מולר, שהבקיע 40 שערים בעונת 1971/72. הגרמני האגדי רשם 365 כיבושים במסגרת הליגה הגרמנית, ולבנדובסקי, שהרשית 272 פעמים בקריירת הבונדסליגה שלו, יוכל לרדוף גם אחרי השיא הזה אם יישאר בבאיירן מינכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי