צפו: לבנדובסקי השווה את שיאו ההיסטורי של גרד מולר

הפולני כבש מהנקודה הלבנה ב-2:2 של באיירן מינכן נגד פרייבורג והגיע ל-40 שערי בונדסליגה העונה ב-28 משחקים בלבד, בכך השווה שיא בן 49 שנה. בשבוע הבא הוא יוכל לשבור את השיא אם יכבוש נגד אאוגסבורג

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

היסטוריה בכדורגל הגרמני: רוברט לבנדובסקי כבש היום (שבת) את שער הליגה ה-40 שלו העונה בבונדסליגה ובכך השתווה לגרד מולר, אגדת באיירן מינכן, שהיה היחיד שעשה זאת אי שם בעונת 1971/72.

לאחר השער מנקודת הפנדל שהעלה את האלופה ליתרון נגד פרייבורג (המשחק הסתיים ב-2:2), הפולני זכה לבמחיאות כפיים סוערות מצד שחקני קבוצתו שעמדו בשני טורים והלך להתחבק עם שחקני הספסל. לבנדובסקי גם חשף חולצה שעליה נכתב "גרד לעולמים", כמחווה למי שהחזיק בשיא במשך כמעט 50 שנה.

בזכות השער שהובקע מהנקודה הלבנה, הפולני הגיע להישג של 40 שערים ב-28 משחקים בלבד והיה לו עוד מספיק זמן עד הסיום כדי לכבוש את השער ה-41, אך הוא החמיץ מספר הזדמנויות ונותרו לו 90 דקות אחרונות נגד אאוגסבורג בשבוע הבא כדי לשבור את השיא. מולר, אגב, הגיע ל-40 שערים ב-34 משחקים, שישה משחקים יותר מלבנדובסקי.

בין משחקיו הבולטים של לבנדובסקי העונה, הרביעייה שכבש נגד הרטה ברלין במחזור השלישי, ארבעה שלושערים (כולל במשחק האליפות נגד בורוסיה מנשנגלדבאך) ועוד חמישה צמדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי