צפו בדורטמונד מביסה 0:3 את בולוניה, הולאנד ורויס בישלו

הצהובים-שחורים התאוששו משני הפסדים רצופים וניצחו בקלילות את הקבוצה מהסרייה A, הנורבגי גם רשם החמצה לא אופיינית. ריינה (24), מאלוני (42) וטיגס (45) כבשו

(גודל טקסט)

ההכנה לעונת 2021/22 בעיצומה וגם הערב (שישי) נערכו ברחבי אירופה משחקי אימון בקרב הקבוצות השונות. בורוסיה דורטמונד – עדיין ללא דונייל מאלן – הביסה 0:3 את בולוניה האיטלקית במשחק שנערך באוסטריה. הצהובים-שחורים הפסידו את שני משחקיהם האחרונים וכעת נראה שמשהו השתחרר אצל השחקנים של מרקו רוסה.

ג'ובאני ריינה האמריקאי כבש ראשון לזכות הגרמנים בדקה ה-24 לאחר שארלינג הולאנד שיגע את ההגנה של הקבוצה מהסרייה A. השער השני הגיע בדקה ה-42 כשמרקו רויס מצא את ראשו לנארד מלוני שנגח מעל שוער בולוניה שהיה ממוקם לא טוב, 0:2. בדקה ה-45 נקבעה תוצאת המשחק כאשר שטפן טיגס ניצל את הבלבול בהגנה האיטלקית.

במשחק הכנה נוסף שנערך הערב, פיורנטינה התמודדה גם היא והביסה 0:4 את וירטוס רומא מהסרייה C. ג'אקומו בונבנטורה העלה את הוויולה ליתרון בדקה ה-10. במחצית השנייה כבשה הקבוצה מהליגה הבכירה באיטליה עוד שלושה שערים. ריקרדו ספונארה הכפל את היתרון בדקה ה-47, כאשר ניקולה מילנקוביץ' (61) ודושאן ולאחוביץ' (76) חתמו את הניצחון.

ארלינג הולאנד | Harry Langer/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי