שלושער להולאנד בניצחון של דורטמונד בגביע, גם לייפציג בשלב הבא

הנורבגי פתח את מסע ההגנה של קבוצתו על התואר בכושר נהדר עם 0:3 על ויסבאדן. סגנית האלופת גברה 0:4 על סנהאוזן, סובוסלאי ערך בכורה מהספסל וכבש. שטוטגרט ובילפלד עלו עם שישיות, גם לברקוזן העפילה

(גודל טקסט)

הכדורגל הגרמני שב מפגרת הקיץ בשבועות האחרונים עם כל הליגות, מלבד זו הבכירה. היום (שבת) החלו את העונה באופן רשמי גם קבוצות הבונדסליגה, שנכנסו להתמודדות במסגרת שלב 32 האחרונות בגביע הגרמני.

הקבוצה הכי מסקרנת ששיחקה הייתה בורוסיה דורטמונד, שטיילה עם 0:3 על ויסבאדן החלשה. ארלינג הולאנד קיבל מנוחה ארוכה יותר מהרבה כוכבים אחרים משום שנורבגיה לא שיחקה ביורו והוא הגיע רעב למשחק הזה. הסקורר האימתני כבש שלושער (26, 31 ו-51), אחד מהם בפנדל אותו הוא בעצמו סחט. דונייל מאלן שחקן הרכש מפ.ס.וו נכנס כמחליף במחצית השנייה.

ר.ב. לייפציג של ג'סי מארש פתחה עונה בצורה חלקה ולא הסתבכה מול הקבוצה מליגת המשנה. מעבר לניצחון הקליל ולעלייה, בלייפציג יכולים להיות מרוצים בעיקר מהחזרה לכושר של החלוץ דומיניק סובוסלאי. החלוץ ההונגרי שהיה מושבת מפעילות למספר חודשים בשל פציעה, עלה כמחליף בדקה ה-78 ושלוש דקות לאחר מכן כבש שער בהופעת הקאמבק וחתם את התוצאה הסופית. לפניו כבשו ווילי אורבן (19), אמאדו היידרה (45) וכריסטופר אנקונקו (60).

צפו בתקציר הניצחון של לייפציג:

דומיניק סובוסלאי חוגג | Jörg Halisch/Getty Images

שטוטגרט מחצה בחוץ 0:6 את בי.אף.סי דינמו ועלתה שלב. באייר לברקוזן תהיה גם היא בשלב הבא לאחר 0:3 בחוץ על לוקומוטיב לייפציג. ארמיניה בילפלד הפציצה שישייה גם היא ועלתה שלב לאחר 3:6 בחוץ על ביירות'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי