דאבור כבש, הופנהיים עלתה שלב בגביע אחרי 2:3 בהארכה

החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-76 נגד ויקטוריה קלן מהליגה השלישית וקבע 1:2 ארבע דקות לתוך ההארכה. המארחת עוד הספיקה לאזן, אך קראמריץ' (108) השלים צמד והכריע. מנשנגלדבאך עלתה עם 0:1 על קייזרסלאוטרן

(גודל טקסט)

שבוע לפתיחת העונה בגרמניה זה הזמן בו חוזרות הקבוצות הגדולות לעניינים ומשחקות בגביע מול קבוצות מליגות נמוכות יותר. מונאס דאבור הצליח לפתוח הערב (שני) את העונה שלו בצורה מוצלחת כשכבש עבור הופנהיים מול ויקטוריה קלן מהליגה השלישית. לאחר מכן, בורוסיה מנשנגלדבאך הצטרפה אליה בשלב הבא עם 0:1 בחוץ על קייזרסלאוטרן.

ויקטוריה קלן – הופנהיים 3:2 (הארכה)

מונאס דאבור לא פתח בהרכב קבוצתו, אבל נכנס טוב בדקה ה-76 והצליח לסדר להופנהיים יתרון בדקה ה-94 עם בעיטה טובה מהאוויר שאחריה רץ וסימן עם הידיים תנועה של דיבורים. אנדריי קרמאריץ' כבש ראשון עבור הופנהיים בדקה ה-27 מהנקודה הלבנה, זימון האנדלה איזן בדקה ה-33 והמארחת הצליחה לגרור את המשחק להארכה.

ויקטוריה קלן הקטנטנה לא הורידה את הראש אחרי השער של דאבור וכריסטוף גרגר הצליח לאזן עם נגיחה אחרי קרן בדקה ה-102. קרמאריץ' השלים צמד בדקה ה-108 אחרי שקיבל מסירת עומק ממיאט גצ'ינוביץ' המחליף, עבר יפה את השומר שלו ובעט מקרוב פנימה את ה-2:3.

מונאס דאבור | Federico Gambarini/picture alliance via Getty Images
מונאס דאבור | Federico Gambarini/picture alliance via Getty Images

קייזרסלאוטרן – בורוסיה מנשנגלדבאך 1:0

זמן רב חלף מאז שקייזרסלאוטרן הייתה חברה קבועה בבונדסליגה, אך הערב היא אירחה קבוצה מהליגה הבכירה וקיבלה הזדמנות להזכיר את ימיה המוצלחים. עם זאת, לארס שטינדל הרגיע את המארחת מהר מאוד, כאשר כבר בדקה ה-11 הוא הגיע להגבהה נהדרת של פטריק הרמן ונגח לרשת המקומית. האדומים עוד הגיעו למספר הזדמנויות כדי לרשום סנסציה, אך יאן זומר השוויצרי, מהשוערים המצטיינים של יורו 2020, היה במקום כדי לעצור כל ניסיון וסיים את המשחק עם שער נקי.

צפו בתקציר

לארס שטינדל חוגג | Alexander Scheuber/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי