מעידת פתיחה: רק 1:1 לבאיירן מינכן מול מנשנגלדבאך

במשחק קצבי במיוחד שפתח את העונה בבונדסליגה, האלופה יצאה ממגרש החוץ הקשה עם נקודה בבכורה של נגלסמן. פלאה העלה את הסייחים ליתרון (10), לבנדובסקי איזן (42)

(גודל טקסט)

העונה החדשה של הליגה הגרמנית החלה הערב (שישי), כאשר באיירן מינכן פתחה במסע אחר אליפות מקומית עשירית ברציפות. הקבוצה של יוליאן נגלסמן, שערך בכורה על הקווים אצל הבווארים, יצאה למשחק חוץ קשה מול בורוסיה מנשנגלדבאך ויצאה ממנו עם נקודה אחת בתום 1:1 קצבי במיוחד.

המארחת, גם כן עם מאמן חדש בדמותו של אדי הוטר, החלה את המשחק במומנטום אדיר והיא עלתה ליתרון כבר אחרי עשר דקות. לארס שטינדל גלש והשאיר את הכדור לאלסאן פלאה, שנותר פנוי מול מנואל נוייר ובעט בעוצמה לרשת. האורחת נכנסה לעניינים בזכות מספר מצבים של רוברט לבנדובסקי, ובדקה ה-42 הסייחים למדו על בשרם כי הסקורר הפולני יפסיק להחמיץ בסופו של דבר. החלוץ ניצל את מעט המרחב שהיה לו והכניע את יאן זומר בדרך לשוויון.

במחצית השנייה הקצב ירד, ולמרות שמנשנגלדבאך הגיעה למספר הזדמנויות, היא לא הצליחה למצוא את שער הניצחון שיהמם את הבווארים. האלופה המכהנת אמנם פותחת עונה עם נקודה אחת בלבד, אך היא יכולה להסתכל על חצי הכוס המלאה: אחרי שבשתי העונות האחרונות היא הפסידה בבורוסיה פארק, הפעם היא לפחות לא יוצאת בידיים ריקות.

אלאסאן פלאה | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images
רוברט לבנדובסקי חוגג | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי