"החלוץ הכי גדול בכל הזמנים": עולם הכדורגל נפרד מגרד מולר

גרד מולר
גרד מולר | ullstein picture / contributor

החלוץ האגדי של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה הלך לעולמו. מנכ"ל הבווארים אוליבר קאן: "לנצח יהיה חלק מההיסטוריה של באיירן". הנשיא: "בלעדיו באיירן לא הייתה הקבוצה שכולנו אוהבים". פפ: "החלוץ הטוב אי פעם"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אבל כבד בגרמניה לאחר מותו של גרד מולר, כוכב באיירן מינכן ונבחרת גרמניה לשעבר, שהלך היום לעולמו בגיל 75. חלוץ העבר זכה עם הבווארים בלא פחות מ-13 תארים ובמאזנו כמות בלתי נתפסת של 566 שערים ב-606 הופעות בכל המסגרות. במדי הנבחרת הגרמנית הוא הבקיע 68 שערים ב-62 משחקים, יותר משער בממוצע למשחק, וזכה עמה ביורו 1972 ובמונדיאל 1974.

"זהו יום עצוב ושחור לבאיירן מינכן ולכל אוהדיה", אמר בצער נשיא המועדון הרברט היינר. "גרד מולר הוא החלוץ הגדול בכל הזמנים. כולנו מאוחדים באבל עמוק עם אשתו אושי ובני משפחתו. באיירן לא הייתה הקבוצה שכולנו אוהבים ללא גרד מולר. שמו וזכרו יישארו איתנו לנצח".

מנכ"ל המועדון אוליבר קאן: "החדשות על מותו של גרד מולר עצובות מאוד עבור כולנו. הוא אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של באיירן. אף אחד לא הצליח לשחזר את הישגיו עד עצם היום הזה ולנצח הוא יהיה חלק מההיסטוריה המפוארת של באיירן ושל הכדורגל הגרמני. כשחקן וכאדם, גרד מייצג את באיירן ואת הפיכתה לאחד המועדונים הגודלים בעולם הכדורגל. גרד יהיה לנצח בליבנו".

הכדורגל הגרמני והעולמי נפרד

רוברט לבנדובסקי נפרד מגרד מולר | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי