חיכה לזה: צמד מדהים לסובוסלאי, 0:4 ענק ללייפציג על שטוטגרט

ההונגרי כבש שני שערים ראשונים בליגה (38,52). פורסברג (46) ואנדרה סילבה (פ', 65) הצטרפו לחגיגה בדרך לנקודות הראשונות של הקבוצה העונה

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגה הגרמנית יצא לדרכו הערב (שישי), כאשר ר.ב. לייפציג השיגה נקודות ראשונות העונה עם 0:4 ביתי ענק על שטוטגרט. כוכב המשחק היה הקשר ההונגרי של הקבוצה, דומיניק סובוסלאי, שכבש שערי ליגה ראשונים מאז שהגיע לבונדסליגה מרד בול זלצבורג בחורף שעבר.

השוורים החלו את העונה בצורה לא טובה, עם הפסד 1:0 בחוץ למיינץ. עם זאת, הערב מול הקהל הביתי הם הזכירו לכולם מדוע הם מתברגים באופן קבוע בצמרת הטבלה בשנים האחרונות. דומיניק סובוסלאי, שהחמיץ את כל המחצית השנייה של העונה שעברה בעקבות פציעה, סוף סוף זכה לפרוע שטרות בפעם הראשונה. ההונגרי, שהחמיץ גם את יורו 2020 בעקבות הפציעה, העלה את המארחת ליתרון עם שער נהדר מקצה הרחבה בדקה ה-38.

בדקה הראשונה של המחצית השנייה, אמיל פורסברג הכפיל את התוצאה עם שער מטווח קצר, ושש דקות לאחר מכן סובוסלאי השלים צמד. הכדור החופשי המתוחכם של הקשר המוכשר חלף על פני כל השחקנים ברחבה, בדרך לפינה הרחוקה של פלוריאן מולר. אנדרה סילבה חתם את החגיגה והתכבד אף הוא בשער בכורה במדי קבוצתו החדשה בליגה, כאשר בעיטה מדויקת שלו מהנקודה הלבנה לא הותירה לשוער סיכוי.

דומיניק סובוסלאי חוגג | Martin Rose/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי