דאבור השווה בדקה ה-90, הולאנד העניק לדורטמונד 2:3 כעבור דקה

דרמת ענק: חלוץ נבחרת ישראל קבע 2:2 עם תחילת תוספת הזמן, הכוכב הנורבגי הכניע את הופנהיים דקה אחר כך והשיב את קבוצתו למסלול הניצחונות

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) כשבורוסיה דורטמונד שבה למסלול הניצחונות עם שער דרמטי של ארלינג הולאנד בדקה ה-91 – דקה אחרי שמונס דאבור עלה מהספסל ואיזן לשניות ספורות בלבד ל-2:2 עבור הופנהיים. במשחקי בשבת, באיירן מינכן תארח את הרטה ברלין ובאייר לברקוזן תצא לאוגסבורג. שטוטגרט תארח את פרייבורג.

שחקן הופנהיים מונס דאבור
מונס דאבור חוגג שוויון דרמטי בדקה ה-90 | GettyImages, Lukas Schulze

בורוסיה דורטמונד – הופנהיים 2:3

הקבוצה של מרקו רוזה פתחה את העונה עם 2:5 מרשים מול איינטרכט פרנקפורט, אבל מאז הפסידה פעמיים ברציפות – 3:1 לבאיירן מינכן בסופרקאפ ו-2:1 לפרייבורג בליגה – ושוב נחשפו הרבה מהבעיות שיש לה. במשחק הבית שאירחה במחזור השלישי היא שבה למסלול הניצחונות אחרי דרמת ענק, שכללה שוויון של מונס דאבור בדקה ה-90 ושער ניצחון של ארלינג הולאנד בדקה ה-91.

אחרי 45 דקות של משחק קצבי אך ללא שערים, עלו הצהובים שחורים בסערה למחצית השנייה ומצאו את הרשת במהרה: בהופעתו ה-50 בקבוצה במסגרת הבונדסליגה, הצליח ג'ובאני ריינה בבעיטה חדה ממרכז הרחבה למצוא את הפינה של אוליבר באומן ולהקפיץ את הסיגנל אידונה פארק.

הופנהיים לא אמרה נואש ושתי דקות אחרי שאנדריי קראמריץ' דהר כל הדרך לשוויון והחטיא הזדמנות פז, כריסטוף באומגרטנר קבע שוויון מוצדק בדקה ה-61 כשהשתחרר מהמגן ובעט כדור חד ומדויק לפינה הרחוקה. למזלה של דורטמונד, האנגלי הצעיר ג'וד בלינגהאם בדקה ה-69 ניצל הרחקה רעה של הגנת האורחת ומשם הדרך ל-1:2 הייתה קצרה.

ג'וד בלינגהאם שחקן בורוסיה דורטמונד
השיב את דורטמונד ליתרון. ג'וד בלינגהאם | אימג'בנק GettyImages, INA FASSBENDER

הסוף? ממש לא. בדקה ה-83 עלה מהספסל מונס דאבור, חלוץ הופנהיים שהיה השבוע בכותרות מהסיבות הלא נכונות, ועם תחילת תוספת הזמן הוא חגג את שער הליגה הראשון של והעונה וקבע 2:2 כשחק כמעט מקו השער. היה נראה שהישראלי קבע חלוקת נקודות, אבל תוך דקה הגיע הכוכב הנורבגי ארלינג הולאנד שאמר את המילה האחרונה והעניק לדורטמונד ניצחון קריטי, 2:3 על הופנהיים שנכנעה לראשונה העונה.

שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד משתולל אחרי שער הניצחון | אימג'בנק GettyImages, Lukas Schulze

באיירן מינכן – הרטה ברלין (שבת, 19:30, ספורט2)

האלופה טיילה ל-0:12 בגביע ביום רביעי ועכשיו חוזרת לרמה קצת יותר רצינית ומחכה להרטה ברלין, במה שסיפק בעונה שעברה קרב ענק ו-3:4 דרמטי עם רביעייה של רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני, שלא נכלל בסגל מול ברמר בגביע כמו גם מנואל נוייר ולאון גורצקה, צפוי לחזור ויקווה לשחזר את המשחק הנהדר שלו מאשתקד. באיירן פתחה את העונה עם 1:1 מול גלדבאך בחוץ, אבל מאז ניצחה את דורטמונד בסופרקאפ ורשמה 2:3 לא קל את פ.צ. קלן. עכשיו היא תקווה סוף סוף גם לשמור על רשת נקייה בליגה וגם לקחת שלוש נקודות. שלושת הצרפתים של באיירן – לוקאס הרננדס, קינגסלי קומאן ובנז'מן פבאר – ימשיכו להיעדר. הרטה, שהיא הקבוצה היחידה שעדיין לא השיגה נקודות העונה, תיאלץ להסתדר ללא קשישטוף פיונטק הפצוע וגם ללא איסחק בלפודיל, שנרכש מהופנהיים וכמובן גם בלי מתאוס קוניה שעבר לאתלטיקו מדריד.

ג'מאל מוסיאלה שחקן באיירן מינכן
צמד ובישול. מוסיאלה | אימג'בנק GettyImages, Joern Pollex

משחקים נוספים (שבת, 16:30)

ארמיניה בילפלד – איינטרכט פרנקפורט
אוגסבורג – באייר לברקוזן
פ.צ. קלן – בוכום
מיינץ – גרויטר פירת
שטוטגרט – פרייבורג