ממשיכים לדרוס: באיירן הביסה 0:5 את הרטה ברלין, עוד שלושער ללבנדובסקי

שחקני באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, סרג' גנאברי חוגגים | רויטרס

הבווארים הגיעו ל-17 שערים בשלושה ימים עם עוד קונצרט, לבנדובסקי חצה את 300 השערים במדי הקבוצה, מולר ומוסיאלה הוסיפו. לברקוזן הביסה 1:4 את אוגסבורג

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) כשבורוסיה דורטמונד ניצחה 2:3 דרמטי את הופנהיים. במוקד משחקי שבת עמד ה-0:5 של באיירן על הרטה ברלין, עם עוד הצגה של רוברט לבנדובסקי. עוד לפני כן הצליחה באייר לברקוזן לנצח 1:3 בחוץ את אוגסבורג ולשפר את מאזנה לשבע נקודות.

באיירן מינכן – הרטה ברלין 0:5

ערב פתיחת העונה בגרמניה וגם אחרי מחזור הפתיחה אותו סיימה בתיקו, רבים פקפקו בסיכוי של האלופה לשחזר את הדומיננטיות של השנים האחרונות. אלא שמאז הכל נראה אחרת: באיירן נכנסה למוד דריסה, רוברט לבנדובסקי כובש בצרורות, ועכשיו הבווארים שוב נראים כמו הפייבוריטים הברורים לזכייה בבונדסליגה. ארבעה ימים אחרי ה-0:12 בגביע, סיפקו באיירן וחלוצה הפנטסטי עוד קונצרט, כשהם מגיעים ל-17 שערים בשלושה ימים: תומאס מולר פתח עם שער מהיר (6) מבישול של אלפונסו דייויס, לבנדובסקי נכנס לפעולה עם שערו הראשון בדקה ה-35 (והגיע ל-13 משחקים ברצף עם כיבוש), ג'מאל מוסיאלה כבש את השלישי בדקה ה-49 ועד הסיום הגיע לבנדובסקי לשלושער עם שני שערים מצוינים בדקות 70 ו-84 ומגיע ל-301 שערים ב-333 הופעות במדי באיירן. הרטה שמתחה את באיירן בעונה שעברה לפני שנכנעה לה 4:3, יצאה הפעם מובסת וכאובה, כשהיא נותרת ללא נקודות העונה.

ג'רמי פרימפונג שחקן באייר לברקוזן עם מוסא דיאבי
ג'רמי פרימפונג שחקן באייר לברקוזן עם מוסא דיאבי | אימג'בנק GettyImages, Andreas Schaad

אוגסבורג – באייר לברקוזן 4:1

האורחת נהנתה משני שערים עצמיים, שיחקה טוב והשיגה ניצחון שני בשלושת מחזורים הפתיחה וגם שני ברציפות אחרי שפתחה עם 1:1 מול אוניון ברלין בחוץ. שערים עצמיים של יאגו (3) ופלוריאן נידרלכנר (14) סידרו ללברקוזן יתרון מוקדם ומבטיח. נידרלכנר עוד כבש לצד הנכון אחרי טעות גדולה של מיטשל באקר וצימק ל-2:1, אבל שער של פטריק שיק בתום מהלך אישי יפה (75) ועוד אחד של פלוריאן וירץ מזווית קשה (81) סידרו לקבוצה של ג'רארדו סאואנה ניצחון חוץ מרשים ושלוש נקודות.

משחקים נוספים:

ארמיניה בילפלד – איינטרכט פרנקפורט 1:1
לבילפלד: פטריק וימר (86), לפרנקפורט: יינס האוגה (22)

פ.צ. קלן – בוכום 1:2
לקלן: לואיס שאוב (82), טים למפרלה (91), לבוכום: זימון צולר (94)

מיינץ – גרויטר פירת 0:3
למיינץ: אנדרסון לנדה לוקוקי (15), אדם סולואי (18), קווין שטוגר (93)

שטוטגרט – פרייבורג 3:2
לפרייבורג: ז'אונג וון יאונג (3 ו-9), לוקאס הולר (28), לשטוטגרט: קונסטנטינוס מברופאנוס (45), חמאדי אל גאדי (45+2)