דורטמונד עלתה זמנית לפסגה, תיקו ראשון העונה ללייפציג

play
שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד | רויטרס
הסתדרה בלי דאבור: הופנהיים דרסה 0:5 את פ.צ קלן 02:14

רויס (3) והולאנד (64 ו-94) העניקו לצהובים-שחורים 1:3 על מיינץ. השוורים נפרדו ב-1:1 מפרייבורג. חמישייה להופנהיים

(גודל טקסט)

אחרי פגרת נבחרות נוספת, יצא אתמול (שישי) לדרך המחזור השמיני בבונדסליגה עם 0:5 ענק של הופנהיים על פ.צ. קלן. בורוסיה דורטמונד ניצחה את מיינץ ועלתה באופן זמני לפסגה. ר.ב. לייפציג השיגה 1:1 בפרייבורג, שחנכה את אצטדיונה החדש. 1:1 גם בין בורוסיה מנשנגלדבאך לשטוטגרט.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד | רויטרס

בורוסיה דורטמונד – מיינץ 1:3

הצהובים-שחורים לא הבריקו, אך הצליחו להשיג את שלוש הנקודות ועלו באופן זמני לפסגת הבונדסליגה, לפחות עד המשחק בין באיירן מינכן ללברקוזן בראשון. מרקו רויס כבש ראשון עבור המארחת כבש בדקה ה-3. ארלינג הולאנד, שמידת כשירותו לקראת המשחק הוטלה בספק, פתח בסופו של דבר וגם היה זה שהכפיל את יתרונה של דורטמונד כאשר דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-54. ג'ונתן בורקארדט צימק עבור מיינץ (87), אך זו לא הצליחה לעשות מעבר וראתה את הולאנד משלים צמד בדקה ה-94.

שחקן ר.ב. לייפציג ווילי אורבן מול שחקן פרייבורג לוקאס הולר
לייפציג עם תיקו ראשון העונה. אורבן | רויטרס

פרייבורג – ר.ב. לייפציג 1:1

לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים במהלכם כבשו תשעה שערים, השוורים שוב לא הצליחו לנצח והם עם 11 נקודות בלבד מתוך 24. המארחת לא נבהלה משער יתרון של אמיל פורסברג בדקה ה-32 והצליחה להשיג את שער השוויון מרגליו של הקוראני וו-יונג ג'ונג. פרייבורג לא הייתה רחוקה גם מלהשיג את שלוש הנקודות, אך בסופו של דבר היא חנכה את אצטדיונה הביתי החדש עם תיקו.

אילאס בבו שחקן הופנהיים חוגג עם כריסטוף באומגרטנר
אילאס בבו שחקן הופנהיים חוגג עם כריסטוף באומגרטנר | אימג'בנק GettyImages, Simon Hofmann

הופנהיים – פ.צ. קלן 0:5

התיישים פתחו את העונה טוב עם 12 נקודות מ-21 והפסד אחד, שגם הוא 3:2 באליאנץ ארנה לבאיירן מינכן. הערב הדברים נראו הרבה פחות טוב מבחינת פ.צ. קלן, שהובסה על ידי הופנהיים. מונס דאבור לא שותף לחגיגה של הכחולים.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-31: אנדריי קרמאריץ' הכניס כדור עומק יפה לתנועה של אילאס בבו, שעבר את טימו הורן ובעט יפה פנימה את ה-0:1. בבו הוסיף עוד אחד בדקה ה-49 אחרי מסירת רוחב של קווין אקפוגומה ובעיטה עם העקב מקרוב, 0:2. דויד ראום, ששיחק בנבחרת גרמניה מול צפון מקדוניה, בישל את השער השלישי יפה לכריסטוף באומגרטנר בדקה ה-51 וזה כבר 0:3. הופנהיים כבשה את הרביעי בדקה ה-74 והפעם זה היה דניס גייגר, שכבש מקרוב וקבע 0:4 ענק. שטפן פוש השלים את החגיגה הגדולה בדקה ה-87 עם נגיחה נהדרת לפינה, 0:5.

משחקים נוספים:

איינטרכט פרנקפורט – הרטה ברלין 2:1
לפרנקפורט: גונשאלו פנשיינשיה (78). להרטה: מרקו ריכטר (7), יורגן אקלקאמפ (63).

גרויטר פירת – בוכום 1:0
לבוכום: אנתוני לוזילה (80).

אוניון ברלין – וולפסבורג 0:2
לאוניון: טאיוו אווניי (49), שרלדו בקר (83).

בורוסיה מנשנגלדבאך – שטוטגרט 1:1
לגלדבאך: יונאס הופמן (43). לשטוטגרט: קוסטאס מברופאנוס (15)

בראשון ייפגשו שתי המוליכות ערב המחזור, באייר לברקוזן ובאיירן מינכן.