מסי פייבוריט לזכייה בכדור הזהב, מולר: "לבנדובסקי חייב לזכות"

play
איזו הקלה, איזו שמחה. מסי | רויטרס
שער יפהפה לסאנה, באיירן מינכן ניצחה את בילפלד ושבה לפסגה 02:43

על פי סוכנויות ההימורים לפרעוש הסיכוי הגבוה ביותר לזכות בתואר היוקרתי. חלוץ באיירן פרגן לחברו: "לא רואה מצב שהוא לא זוכה"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי הפסקה של שנה בשל התפשטות נגיף הקורונה בעולם, טקס כדור הזהב ישוב מחר בערב (שני) לתאטרון שאטלה שבפריז, בסיומו יוכרז הזוכה בתואר הכי נחשק שיש לכדורגל העולמי להציע: כדור הזהב היוקרתי.

על פי דיווחים שונים, רשימת המועמדים צומצמה לשני שחקנים בלבד: כוכב פריז סן ז'רמן ליאונל מסי וחלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, כשעל פי סוכניות ההימורים, הפרעוש מקדים במעט את החלוץ הפולני.

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן
יטוס עם לבנדובסקי לפריז. נאגלסמן | GettyImages, Sebastian Widmann

"לטעמי אין בכלל ויכוח; כדור הזהב מגיע לרוברט", אמר חברו לקבוצה תומאס מולר. "הוא הופך את כל מי שלידו לטוב יותר, אני לא רואה מצב שהוא לא זוכה בתואר הזה".

לבנדובסקי כבש בשנת 2021 64 שערים ובישל עשרה נוספים. הוא זכה עם הבווארים בבונדסליגה, בגביע העולם לקבוצות ובסופרקאפ הגרמני.

גם מאמן באיירן יוליאן נאגלסמן התייחס לסיכוי שלבנדובסקי יזכה ואמר: "אין שחקן שזה מגיע לו יותר מאשר לרוברט". תומאס מולר, שהשתווה לפרנץ בקנבאואר עם 396 הופעות בבונדסליגה, גם התייחס לסיכוי של לבנדובסקי לזכות ואמר: "לבי חייב לזכות בזה, נקודה. זה מגיע לו כל כך. כמובן שאנשים בספרד יגידו שזה אולי מגיע לבנזמה, אבל לבי זכה בכל תואר איתנו ואז ביטלו את התואר. אחרי שזה קרה הוא שבר את שיא הכיבושים לעונה בגרמניה. אפשר לראות מה הוא עושה עם נבחרת פולין, שם זה הרבה יותר קשה כי היא לא נבחרת מהטופ. אני חייב לומר שאין אף שחקן שהיה טוב ממנו השנה. לבי חייב לזכות בכדור הזהב. לא יכול להיות שום דיון בנושא".

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן
ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן | אימג'בנק GettyImages, ANNE-CHRISTINE POUJOULAT

"ברור שאם אזכה בכדור הזהב אהיה מאושר", אמר מסי לפני מספר ימים בנושא. "יהיה נהדר לזכות בתואר הזה פעם נוספת, שבע זכיות בכדור הזהב? זה בלתי נתפס".

מסי כבש בשנת 2021 41 שערים ובישל 17 נוספים. הוא זכה עם נבחרת ארגנטינה בקופה אמריקה ועם ברצלונה בגביע הספרדי.