רביעייה לשיק ב-27 דקות, בישול לדאבור ב-2:3 של הופנהיים

play
רביעייה ב-27 דקות. שיק | GettyImages, Frederic Scheidemann
רביעייה לשיק ב-27 דקות, 1:7 מטורף ללברקוזן על גרויטר פירת 03:04

החלוץ הצ'כי הפציץ ארבע פעמים במחצית השנייה, לברקוזן פירקה 1:7 את גרויטר פירת. הופנהיים ניצחה גם את פרנקפורט

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) כאשר אוניון ברלין הנחילה לר.ב. לייפציג הפסד ליגה שלישי ברציפות עם 1:2 ביתי. באייר לברקוזן הלוהטת פירקה 1:7 את גרויטר פירת החלשה כשפטריק שיק כובש רביעייה ב-27 דקות. מונס דאבור בישל ב-2:3 של הופנהיים על פרנקפורט.

שחקן אוניון ברלין טימו באומגרטל
אוניון שבה לנצח. באומגרטל חוגג | אימג'בנק GettyImages, Boris Streubel

אוניון ברלין – ר.ב. לייפציג 1:2

השוורים ממשיכים בעונה הרעה שלהם, והם עדיין ללא ניצחון חוץ מאז מינויו של ג'סי מארש, כאשר כעת הם סופרים כבר שלושה הפסדי ליגה רצופים. המאזן של לייפציג העונה עומד על 18 נקודות בלבד מ-42 אפשריות והיא במקום השמיני בלבד. הקבוצה מעיר הבירה מנגד, חוזרת לנצח לאחר ההפסד לפרנקפורט במחזור הקודם ומטפסת באופן זמני למקום הרביעי בטבלה. טאיוו אווני כבש כבר בדקה ה-6 והעלה את המארחת ליתרון, אך כריסטופר אנקונוקו השווה שבע דקות בלבד לאחר מכן. טימו באומגרטל החזיר את היתרון למארחת בדקה ה-57, ולזה לייפציג לא הצליחה להשיב.

פטריק שיק שחקן באייר לברקוזן
רביעייה ב-27 דקות. שיק | GettyImages, Frederic Scheidemann

באייר לברקוזן – גרויטר פירת 1:7

המארחת קיבלה את המשחק הכי נוח בליגה לפני המפגש בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן כדי להתקרב אליהן. מי שלא ישכח את המשחק הזה לעולם הוא פטריק שיק. החלוץ הצ'כי הפציץ רביעייה בתוך 27 דקות במחצית השנייה (49, 69, 74 ו-76) והוסיף על השערים של אמין עדלי (12), אדמונד טספובה (17) ופיירו הינקאפייה (45) במחצית הראשונה. ג'רמי דודזיאק רק צימק זמנית לאחרונה בטבלה (33), שהושפלה וספגה כבר 46 שערים ב-14 מחזורים והיא עם נקודה אחת מ-42 בדרך הבטוחה אל ליגת המשנה. לברקוזן, מנגד, עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

משחקים נוספים:

ארמיניה בילפלד – פ.צ. קלן 1:1
לבילפלד: בריאן לאזמה (60), לקלן: סליח אוצאן (17)

אוגסבורג – בוכום 3:2
לאוגסבורג: מיכאל גרגוריטש (57), דניאל קאליג'ורי (86), לבוכום: סבסטיאן פולטר (23 ו-45+2), גריט הולטמן (40)

מיינץ – וולפסבורג 0:3
למיינץ: יונתן בורקארדט (2), אנטון שטאך (4), מקסנס לאקרואה (עצמי, 90)

מונס דאבור שחקן הופנהיים
ניצחון שלישי ברציפות. דאבור | אימג'בנק GettyImages, Alex Grimm

הופנהיים – איינטרכט פרנקפורט 2:3

המארחת המשיכה במומנטום שלה עם ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים. מונס דאבור שוב פתח בהרכב ואפילו בישל את השער הענק של דניס גייגר בדקה ה-24, שקבע שוויון אחרי שרפאל בורה סידר לאורחת יתרון (15). ג'ורג'יניו רוטר השלים מהפך עבור המארחת בדקה ה-30 ודיאדיה סמאסקו סידר לכחולים 1:3 בדקה ה-59. גונסאלו פאסיינסיה עוד צימק בדקה ה-72 אחרי בישול של פיליפ קוסטיץ', אבל זה לא הספיק לאורחת. דאבור הוחלף בדקה ה-73.

ביום ראשון שטוטגרט תארח את הרטה ברלין, בורוסיה מנשנגלדבאך את פרייבורג.