מדהים: מנשנגלאדבך חטפה שישייה ב-37 דקות בבית מול פרייבורג

play
חמישייה אחרי 24 דקות. שחקני פרייבורג חוגגים | רויטרס
לבנדובסקי הבקיע צמד, באיירן מינכן ניצחה 2:3 בדורטמונד 05:06

אחרי שהובסו בדרבי מול קלן, הסייחים התבזו בביתם והובסו 6:0 מול קבוצת הצמרת המפתיעה, שהפכה לראשונה אי פעם שמבקיעה 5 שערים אחרי 24 דקות במשחק חוץ. צפו בשערים

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה הרטה ברלין לחזור מ-2:0 ל-2:2 בשטוטגרט. אלא שעם כל הכבוד למשחק הזה, ה-המשחק המשוגע של המחזור ואולי העונה כולה התרחש באצטדיונה של בורוסיה מנשנגלדבאך, שחטפה חמישייה מפרייבורג כבר אחרי 24 דקות והובסה 6:0.

צפו במחצית המטורפת

בורוסיה מנשנגלאדבך – פרייבורג 6:0

במחזור הקודם מנשנגלאדבך חטפה 4:1 צורם מקלן בדרבי והייתה בטוחה שיותר גרוע מזה כבר לא יכול להיות. אלא שהערב הקבוצה שנאבקה בצמרת בעונה שעברה, פשוט הושפלה לעיני הקהל הביתי שלה כשחטפה חמישייה כבר אחרי 24 דקות (!). מקס אגשטיין פרץ את הסכר כבר אחרי שתי דקות וקווין שחאדה קבע 0:2 בדקה החמישית. גלאדבך ניסתה לצאת מההלם, אבל פיליפ לינהארט הלם בה עם השלישי בדקה ה-13. ניקלאס הופלר קבע 0:4 בדקה ה-19 ובישל להולר שקבע 0:5 אחרי 24 דקות בלבד. אדי הוטר מאמן גלאדבך שמן הסתם זעם על ההתפרקות הזו, ביצע חילוף כפול כבר בדקה ה-29 כשהוציא את פלאה וליינר והכניס במקומם את אמבולו והרמן ההתקפיים. אלא שזה לא ממש עזר לו וניקו שלוטנברג קבע 0:6 בדקה ה-36 והשלים שישייה שאותה כובשים שישה כובשים שונים. מדהים. המשחק גם נגמר בתוצאה הזו, כנראה אחרי שפרייבורג ריחמה על גלדבאך.

שחקני פרייבורג חוגגים
חמישייה אחרי 24 דקות. שחקני פרייבורג חוגגים | רויטרס

שטוטגרט – הרטה ברלין 2:2

טייפון קורקוט רשם בכורה די מוצלחת כשקבוצתו החדשה הצליחה לחזור מ-2:0 ל-2:2 ולהוציא נקודת חוץ. עומאר מרמוש המצרי כבש את הראשון של שטוטגרט בדקה ה-15, פיליפ פורסטר הכפיל כעבור ארבע דקות. סטבן יובטיץ' כבש צמד (40 ו-76) והצליח לסדר לקבוצה מברלין נקודת חוץ קשה.

שחקני הרטה ברלין סטבן יובטיץ' עם ולדימיר דרידה
סידר להרטה נקודת חוץ. יובטיץ' | אימג'בנק GettyImages, Alexander Hassenstein

בשבת באיירן מינכן ניצחה 2:3 את בורוסיה דורטמונד בחוץ ופתחה פער של ארבע נקודות בצמרת.