הולאנד כבש צמד ושבר בצורת, דורטמונד הביסה 1:5 את פרייבורג

play
ארלינג הולאנד, חלוץ בורוסיה דורטמונד | אימג'בנק GettyImages, Lars Baron
ארלינג הולאנד הבקיע צמד, 1:5 גדול לדורטמונד בקרב הצמרת נגד פרייבורג 04:08

אחרי כחודש בלי שער, החלוץ הנורבגי הבקיע פעמיים בקרב הצמרת שהסתיים בניצחון מוחץ. צמד גם למונייה, דאהוד נעץ את המסמר האחרון והפער מבאיירן מינכן ירד לשלוש נקודות

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם קרב הצמרת בין בורוסיה דורטמונד לפרייבורג, שהסתיים ב-1:5 משכנע של הצהובים-שחורים, שנהנו מצמדים של ארלינג הולאנד ותומא מונייה.

שחקני בורוסיה דורטמונד, החלוץ ארלינג הולאנד והמגן תומא מונייה
גיבורי הערב. מונייה והולאנד חוגגים על פרייבורג | אימג'בנק GettyImages, Lars Baron

דורטמונד – פרייבורג 1:5

ארלינג הולאנד לא הבקיע בשני המחזורים האחרונים בבונדסליגה ובעקבות פגרת החורף אליה יצאו הקבוצות ואחרי שלא כבש בשבת שעברה בפרנקפורט, המשמעות הייתה שמחר הוא יכול היה לסגור חודש שלם בלי כיבוש. אבל הולאנד הגיע "רעב" למפגש מול הקבוצה שמולה כבש פעמיים בעבר ואכן מצא את הרשת בדרך ל-1:5 מהדהד שמקרב את קבוצתו לפסגה.

שני השערים הראשונים של דורטמונד מול המדורגת רביעית היו דווקא של המגן תומא מונייה שבדקות 14 ו-29 נהנה משני בישולים של יוליאן ברנדט, אבל הנורבגי קבע 0:3 עוד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה מבישול של ג'וד בלינגהאם. ארמדין דמירוביץ' צימק ל-3:1 בדקה ה-61, אבל "הסייחים" לא הצליחו לסכן מעבר לזה והולאנד הספיק להשלים צמד מבישול של מחמוד דאהוד בדקה ה-75. האחרון הוא גם מי שאמר את המילה האחרונה, כשבדקה ה-86 קיבל מסירה פנטסטית מדונייל מאלן וקבע 1:5 בסיום.

פרייבורג תנסה בשנה הבאה לנצח לראשונה בתולדותיה את דורטמונד במשחק חוץ במסגרת הבונדסליגה. כזכור, בשבוע שעבר דורטמונד הצליחה לצמק את הפער מבאיירן מינכן לשש נקודות וכעת הוא ירד לשלוש בלבד, לפחות עד מחר.

משחקי יום ראשון בגרמניה:
אאוגסבורג – פרנקפורט (16:30, ספורט3)
ארמיניה בילפלד – גרויטר פירת (18:30, ספורט3)