השפלה: באייר לברקוזן הביסה 2:5 את בורוסיה דורטמונד בחוץ

play
הופעה רעה מאוד. רויס | רויטרס
יוצא דופן: דורטמונד התפרקה בבית והובסה 5:2 על ידי לברקוזן 03:03

הצהובים-שחורים עם הופעה אומללה ותוצאה שמחמיאה להם. אקנג'י (עצמי, 11), וירץ (20), אנדריך (28), טה (53) ודיאבי (87) כבשו

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה באייר לברקוזן לפרק 2:5 את בורוסיה דורטמונד. את המחזור חתמה וולפסבורג עם 1:4 ביתי על גרויטר פירת.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד
הופעה רעה מאוד. רויס | רויטרס

בורוסיה דורטמונד – באייר לברקוזן 5:2

הצהובים-שחורים עם השפלה קשה במשחק עלוב במיוחד וחזרו מפגרת הנבחרות בצורה מזעזעת אחרי שיצאו אליה עם שלושה ניצחונות ברציפות. לברקוזן, מנגד, עם ניצחון שלישי ברציפות ומצמקת את הפער מדורטמונד עצמה לחמש נקודות. מנואל אקנג'י כבש שער עצמי כבר בדקה ה-11, ג'רמי פרימפונג כבש שער עצמי בצד השני כעבור חמש דקות. פלוריאן וירץ החזיר את היתרון לאורחת כבר בדקה ה-20 ורוברט אנדריך כבש שער מכדור חופשי נהדר (28). יונתן טה קבע כבר 1:4 בדקה ה-53 ומוסא דיאבי חתם עם שער קליל מול שער ריק (87). שטפן טיגס רק הקטין את ההשפלה בדקה ה-91. במחזור הבא מחכה לדורטמונד משחק לא פחות קשה מול אוניון ברלין בחוץ וכמו שהיא נראתה היום, אין לה ממש מה לחפש שם. לברקוזן כבשה בפעם הראשונה אי פעם חמישייה בדורטמונד. הכי הרבה שלה עד כה הייתה שלישייה.

שחקן וולפסבורג מקסימיליאן ארנולד חוגג עם אסטר וראנקס
הזאבים חזרו לנצח. וראנקס וארנולד חוגגים | אימג'בנק GettyImages, Stuart Franklin

וולפסבורג – גרויטר פירת 1:4

אחרי תשעה משחקים ושלושה חודשים, הזאבים סוף סוף חזרו לנצח בליגה. אסטר וראנקס, שעדיין לא הבקיע מאז הגיע למועדון בקיץ, כבש את שער הבכורה בירוק כבר בדקה השביעית, בראנימיר הרגוטה איזן מהנקודה הלבנה דקה למחצית. וראנקס השלים צמד בדקה ה-49, חברו בקישור האחורי מקסימיליאן ארנולד קבע 1:3 בדקה ה-70 ומקסימיליאן פיליפ חתם את תוצאת המשחק כעבור חמש דקות. בזכות התוצאה המנצחת קפצה מהמקום ה-16 ל-12, בעוד נועלת הטבלה רחוקה 12 נקודות מחוף מבטחים ונדמה שהיא בדרך הבטוחה לפרידה מהליגה הבכירה כבר בעונת החזרה שלה.

במחזור הבא תשחק דורטמונד מול אוניון ברלין בחוץ.