עם רביעייה היסטורית במחצית: צפו בבוכום מדהימה את באיירן מינכן עם 2:4

play
רוברט לבנדובסקי, באיירן מינכן | אימג'בנק GettyImages, Joosep Martinson
באיירן מינכן בהלם: בוכום כבשה רביעייה במחצית וניצחה 2:4 02:45

בהיעדרו של נוייר, המוליכה ספגה רביעייה תוך חצי שעה במחצית הראשונה והופתעה בחוץ. לבנדובסקי כבש את שערו ה-26 העונה. 2:4 ללברקוזן הלוהטת על שטוטגרט

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם 1:3 של ר.ב. לייפציג על קלן, ונמשך הערב עם שישה משחקים נוספים, כולל הסנסציה של המחזור: 2:4 מדהים של בוכום על באיירן מינכן. באייר לברקוזן חגגה רביעייה משלה – 2:4 על שטוטגרט.

רוברט לבנדובסקי, באיירן מינכן
רוברט לבנדובסקי, באיירן מינכן | אימג'בנק GettyImages, Joosep Martinson

בוכום – באיירן מינכן 2:4

מנואל נוייר שנותח נעדר, וסוון אולרייך שתפס את מקומו נפל קורבן לרצף אירועים נדיר שהסתיים ברביעייה היסטורית לרשת של האלופה. ההתחלה לא רמזה על מה שעתיד לבוא, כשרוברט לבנדובסקי כבש בדקה התשיעית את שערו ה-26 העונה והעלה את באיירן ליתרון, אלא שאז הגיע הבליץ: כריסטופר אנטווי-אג'יי הגנאי איזן בדקה ה-14, יורגן לוקאדיה הפך עם פנדל בדקה ה-38, כריסטיאן גמבואה המשיך בדקה ה-40 וכעבור ארבע דקות קבע גריט הולטמן 1:4 מדהים. באיירן ירדה להפסקה עם פיגור היסטורי: מאז נובמבר 1975 היא לא ספגה רביעייה במחצית אחת, ומשם כבר לא הייתה דרך חזרה. מרסל זאביצר צימק בדקה ה-75 מבישול של קינגסלי קומאן, אבל באיירן לא עשתה קאמבק של ממש והפסידה אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

שחקני באייר לברקוזן
ממשיכים להבריק התקפית. שחקני באייר לברקוזן | אימג'בנק GettyImages, Christof Koepsel

באייר לברקוזן – שטוטגרט 2:4

האדומים-שחורים עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות, כשאחרי שתי חמישיות הסתפקו הפעם ברביעייה ושיפרו את מאזנם ל-41 נקודות – שתיים בלבד מתחת לבורוסיה דורטמונד השנייה, שתוכל להגדיל אותו אם תנצח את אוניון ברלין בראשון. מוסא דיאבי כבש את השער הראשון בדקה ה-41 וזה שער הליגה העשירי שלו העונה – הכי הרבה שהיו לו בעונה אחת אי פעם. בנוסף, לדיאבי יש גם שישה בישולים. טיאגו תומאס הפורטוגלי, שהגיע לפני כשבועיים מספורטינג ליסבון בהשאלה, פתח לראשונה בהרכב שטוטגרט והצליח לאזן בדקה ה-49, אבל אמין עדלי כבש שלוש דקות לאחר מכן ופלוריאן וירץ נעץ את השלישי בדקה ה-86. תומאס בן ה-19 השלים צמד ונתן תקווה לאורחת בדקה ה-88, אבל אחרי עוד שתי דקות פטריק שיק חתם את תוצאת המשחק.

משחקים נוספים

בורוסיה מנשנגלדבאך – אוגסבורג 2:3
איינטרכט פרנקפורט – וולפסבורג 2:0
פרייבורג – מיינץ 1:1
גרויטר פירת – הרטה ברלין 1:2

בראשון בורוסיה דורטמונד תתארח אצל אוניון ברלין, הופנהיים תארח את ארמיניה בילפלד.