הולאנד חזר בניצחון דורטמונד, קרע בצולבת לווירץ, 1:6 ללייפציג

play
שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד | GettyImages, Christof Koepsel
ארלינג הולאנד חזר, דורטמונד גברה על בילפלד ושבה למסלול הניצחונות 02:02

החלוץ שב מפציעה ב-0:1 על ארמיניה בילפלד, כוכב לברקוזן פונה על אלונקה בהפסד ללברקוזן, השוורים לא ריחמו על גרויטר פירת

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. בראשון הצליחה פ.צ. קלן להפתיע את באייר לברקוזן בדרבי. בהמשך, בורוסיה דורטמונד החסרה גברה 0:1 על ארמיניה בילפלד, איינטרכט פרנקפורט ניצחה 1:2 את בוכום ור.ב. רמסה 1:6 את נועלת הטבלה גרויטר פירת.

מאריוס וולף שחקן בורוסיה דורטמונד
שבו לנצח לאחר התיקו עם אוגסבורג | רויטרס

בורוסיה דורטמונד – ארמיניה בילפלד 0:1

בהרכב חסר מאוד הצליחה המארחת להשיג את שלוש הנקודות וניצחה את הפסדה של לברקוזן כדי להגדיל את הפער מהמקום השני לשמונה נקודות. טורגן הזאר מצא את מרקו וולף, שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-21. הבשורה הגדולה מבחינת הצהובים-שחורים היא חזרתו מפציעה של ארלינג הולאנד, שנכנס כמחליף בדקה ה-63 לאחר כמעט חודשיים של היעדרות. דורטמונד שמרה על התוצאה עד הסיום ושבה למסלול הניצחונות בבונדסליגה לאחר התיקו במחזור הקודם מול אוגסבורג.

פלוריאן וירץ שחקן באייר לברקוזן
וירץ מפונה מהמגרש | אימג'בנק GettyImages, Alexander Scheuber

באייר לברקוזן – פ.צ. קלן 1:0

אחרי תקופה נהדרת המארחת ספגה הפסד שני בארבעת המחזורים האחרונים ופתאום מקום ברביעייה הראשונה בליגה בסכנה. בנוסף להפסד כואב בדרבי, לברקוזן גם איבדה את פלוריאן וירץ, שנפצע בצורה די קשה במחצית הראשונה והורד על אלונקה ולאחר מכן התברר שהוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. קינגסלי שינדלר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-67 עם בעיטה יפה אחרי בישול של דיאן ליוביצ'יץ' וקבע 0:1. פטריק שיק הפצוע שוב חסר אצל לברקוזן.

אמיל פורסברג, שחקן ר.ב. לייפציג חוגג
האדומים חגגו. פורסברג | אימג'בנק GettyImages, Sebastian Widmann

גרויטר פירת – ר.ב. לייפציג 6:1

אחרי התיקו במחזור הקודם נגד פרייבורג, השוורים קיוו לרשום ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, אך הופתעו מול נועלת הטבלה כבר בדקה הרביעית עם שער של ג'יימי לוולינג. עם זאת, הקבוצה של דומניקו טדסקו התעוררה מהר מאוד והוכיחה את פערי האיכות עם ארבעה שערים עד ההפסקה. אנדרה סילבה השווה בדקה ה-17, אמיל פורסברג (32), קונראד לאיימר (35) ובנג'מין הנריכס (45) כבשו עד להפסקה. מוחמד סימאקאן (59) וכריסטופר אנקונקו (69) הצטרפו לחגיגה במחצית השנייה, ולייפציג סופרת שישייה שנייה בחוץ תוך שלושה שבועות.

תוצאה נוספת:

איינטרכט פרנקפורט – בוכום 1:2

כבשו לפרנקפורט: ארהאן מאסוביץ' (עצמי, 46), דאיצ'י קמאדה (52). לבוכום: סבסטיאן פולטר (17).

בשבת באיירן מינכן איבדה שתי נקודות כשסיימה ב-1:1 מול הופנהיים.