מתקרבת לעונה נוספת באלופות: לייפציג הביסה 0:3 את הופנהיים

play
שחקן גדול. אנקונקו | רויטרס
באיירן מינכן הרבתה להחמיץ, ה-VAR ולבנדובסקי הצילו אותה מול אאוגסבורג 01:51

אנקונקו הנהדר כבש ובישל, שבר שיא צרפתי בליגה והוביל את קבוצתו לפער שלוש מהמקום החמישי. רק 0:0 ללברקוזן

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. בראשון באייר לברקוזן לא הצליחה לנצח וסיימה ב-0:0 מול בוכום. פרייבורג לא מוותרת על מקום ברביעייה הראשונה וניצחה 1:2 את איינטרכט פרנקפורט בחוץ. ר.ב. לייפציג הביסה 0:3 את הופנהיים.

כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג
שחקן גדול. אנקונקו | רויטרס

ר.ב. לייפציג – הופנהיים 0:3

השוורים עם ניצחון גדול שני ברציפות ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים ואפילו הצליחו להוציא בשלב מוקדם כמה משחקני המפתח כדי לשמור אותם לגומלין מול אטאלנטה בליגה האירופית בחמישי. הקבוצה של דומניקו טדסקו, שעושה עבודה נהדרת בלייפציג מאז החליף את ג'סי מארש שכשל, נמצאת במקום הרביעי עם פער של שלוש נקודות מעל פרייבורג החמישית ובעמדת זינוק נהדרת להשגת המקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

כריסטופר אנקונקו הנפלא כבש את השער הראשון בדקה החמישית אחרי בישול של דומיניק סובוסלאי, מרסל האלסטנברג הכפיל בדקה ה-20 בזכות בישול של קונרד ליימר וסובוסלאי כבש בעצמו אחרי בישול של אנקונקו בדקה ה-44 וקבע את תוצאת המשחק. אנקונקו הפך לצרפתי עם המעורבות הישירה הגדולה ביותר בשערים בבונדסליגה מאז החלה הספירה ב-2004/5. לאנקונקו יש 17 שערים ו-12 בישולים (29) והוא עקף את אנתוני מודסט, שקבע את השיא לצרפתי עם מעורבות ב-27 שערים. מונס דאבור נכנס בדקה ה-70 בהופנהיים.

מקסים לייטש שחקן בוכום מול פטריק שיק שחקן באייר לברקוזן
חזר אחרי קרוב לחודשיים, אבל לא כבש. שיק | אימג'בנק GettyImages, Lars Baron

בוכום – באייר לברקוזן 0:0

מוסא דיאבי פספס פנדל (65) והאדומים-שחורים פספסו הזדמנות להתקרב מאוד להבטחת המקום שלהם בליגת האלופות בעונה הבאה, אבל גם במצב הנוכחי הם בעמדת זינוק מצוינת. לברקוזן נעצרה אחרי שני ניצחונות ברציפות, אבל לפחות קיבלה בחזרה את הכובש המצטיין שלה פטריק שיק, ששב אחרי קרוב לחודשיים ואפילו פתח בהרכב ושיחק 77 דקות לפני שהוחלף על ידי לוקאס אלאריו.

פיליפ קוסטיץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט
הפסד בין שני המשחקים מול ברצלונה. קוסטיץ' | GettyImages, Alex Grimm

איינטרכט פרנקפורט – פרייבורג 2:1

הקבוצה של כריסטיאן שטרייך לא מוותרת במאבק על המקום בליגת האלופות בעונה הבאה והשיגה ניצחון חוץ מרשים מול הנשרים, שספגו הפסד בית בין שני המשחקים מול ברצלונה. וינצ'נזו גריפו כבש ראשון בדקה ה-27, פיליפ קוסטיץ' איזן (54), אבל נילס פטרסן כבש את שער הניצחון בדקה ה-69.

בשבת באיירן מינכן ניצחה 0:1 את אוגסבורג, בשישי בורוסיה דורטמונד גברה 0:2 על שטוטגרט.