באיירן מינכן גברה 0:3 על ארמיניה בילפלד ותוכל לחגוג בקלאסיקר

play
שחקני באיירן מינכן חוגגים שער | רויטרס
בישול יפהפה לקימיש, 0:3 לבאיירן מינכן על ארמיניה בילפלד 02:21

הבווארים שמרו על פער תשע הנקודות מדורטמונד, ניצחון עליה במחזור הבא יבטיח אליפות עשירית ברציפות. 20:30 בספורט4: לברקוזן - לייפציג

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) בתום ארבעה משחקים, כאשר הראשון מביניהם סיפק את הבשורה המשמעותית ביותר: באיירן מינכן הביסה את ארמיניה בילפלד, ובזכות כך תוכל לחגוג אליפות אם תנצח בקלאסיקר במחזור הבא. עוד הערב, הופנהיים נפרדה מגרויטר פירת בחלוקת נקודות ואוניון ברלין ניצחה את פרנקפורט.

שחקן באיירן מינכן אלפונסו דייויס חוגג שער של ג'מאל מוסיאלה
רחוקים ניצחון מאליפות. דייויס ומוסיאלה | רויטרס

ארמיניה בילפלד – באיירן מינכן 3:0

ההדחה הכואבת מליגת האלופות בטוח לא תעבור בשקט בבוואריה, אבל היום אלופת הבונדסליגה קיבלה יריבה בהזמנה בשביל להתאושש מהאכזבה ורשמה ניצחון קליל שהחזיר את הפער מבורוסיה דורטמונד לתשע נקודות. המשמעות: אם תגבור על סגניתה בשבת הקרובה, באיירן תחגוג אליפות עשירית ברציפות. ג'ייקוב לאורסן העלה את האורחת ליתרון עם שער עצמי (10), סרג' גנאברי הכפיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וג'מאל מוסיאלה קבע את התוצאה הסופית עם השער השלישי (85).

מונס דאבור שחקן הופנהיים
תיקו מאכזב להופנהיים. דאבור | אימג'בנק GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

הופנהיים – גרויטר פירת 0:0

מונס דאבור פתח בהרכב המארחת ושיחק 71 דקות שבהן לא כבש, כאשר הופנהיים אכזבה ולא הצליחה להכניע את נועלת הטבלה שתחזור לליגת המשנה בסיום העונה. קבוצתו של החלוץ הישראלי סופרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

שחקן אוניון ברלין טאיוו אווני חוגג שער
אוניון הורידה את פרנקפורט לקרקע. אווני חוגג | אימג'בנק GettyImages, Boris Streubel

אוניון ברלין – איינטרכט פרנקפורט 0:2

אחרי שחגגה במלוא מובן המילה נגד ברצלונה, ועלתה לחצי גמר הליגה האירופית, פרנקפורט חזרה לקרקע והתרחקה מהמאבק על הכרטיסים למפעלי אופ"א, כשירדה למקום העשירי וראתה את הפער מאוניון גדל לשמונה נקודות. הקבוצה מבירת גרמניה חזרה למקום השישי וקרובה לשריין מקום בקונפרנס ליג בעונה הבאה. המפסידה, ככל נראה, תיאלץ לזכות בליגה האירופית כדי לשחק במסגרת בינלאומית בעונה הבאה. טאיוו אווני (17) וגרישה פרומל (21) כבשו לאוניון, שרשמה ניצחון שלישי רצוף.

שחקן ר.ב. לייפציג דומניק סובוסלאי
לייפציג כבר במקום השלישי. סובוסלאי | אימג'בנק GettyImages, Alexander Scheuber

באייר לברקוזן – ר.ב. לייפציג 1:0

השוורים כבשו עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בחמישה משחקים, מדלגים מעל לברקוזן אל המקום השלישי בזכות הניצחון. המארחת עם הפסד ביתי נוסף, והיא ניצחה פעם אחת בלבד באצטדיונה הביתי בחודש וחצי האחרונים. לברקוזן הייתה טובה יותר וסיכנה הרבה יותר את השער מאשר היריבה, אך נכנעה לבעיטה היחידה של האורחת למסגרת. דומניק סובוסלאי כבש (69) וזה הספיק לר.ב. לייפציג בשביל שלוש הנקודות.

תוצאות השבת בגרמניה:

פרייבורג – בוכום 0:3
מיינץ – שטוטגרט 0:0
אוגסבורג – הרטה ברלין 1:0
דורטמונד – וולפסבורג 1:6
מנשנגלדבאך – קלן 3:1