שחקני באיירן טסו לאיביזה אחרי הפסד, מתיאוס ביקר: "לא מקובל"

play
שחקני באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי, סרג' גנאברי, ג'מאל מוסיאלה | GettyImages, Stuart Franklin
אווירת סוף עונה: לבנדובסקי כבש, אך באיירן מינכן הפסידה 3:1 למיינץ 02:26

הבווארים המריאו לספרד אחרי ה-3:1 המביך במיינץ, אגדת העבר תקף: "אם הייתי נאגלסמן, הייתי מבטל את החופשה. האוהדים כועסים". ויטסל יעזוב את דורטמונד בקיץ

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אמנם באיירן מינכן כבר הוכתרה לאלופת גרמניה במחזור הקודם, אך אתמול (שבת) היא ספגה הפסד צורב במיוחד כאשר נכנעה בחוץ 3:1 למיינץ ממרכז הטבלה. מדובר בעוד הפסד חוץ כואב לבווארים, שכבר ספגו העונה רביעייה בבוכום והובסו 5:0 על ידי בורוסיה מנשנגלדבאך בגביע.

שחקן נבחרת גרמניה לשעבר לותר מתיאוס
ביקר את שחקני האלופה. מתיאוס | אימג'בנק GettyImages

בגרמניה מדווחים כי אתמול, מיד אחרי המשחק במיינץ, מרבית שחקני הסגל טסו לחופשה באיביזה כדי לחגוג את הזכייה באליפות. יש לציין כי המאמן יוליאן נאגלסמן העניק לשחקניו מראש שני ימים חופש, אך על פי אגדת העבר של המועדון, לותר מתיאוס, הרושם שנוצר הוא עדיין שלילי.

"זה לא מקובל, בטח אחרי משחק כזה. אם הם היו מנצחים אז הייתי אומר להם להישאר גם שלושה ימים באיביזה. אם הייתי נאגלסמן הייתי פועל ביד קשה – ימי חופש אחרי משחקים כאלה יבוטלו. אי אפשר לטוס וזה לא רק בגלל השחקנים, אלא בגלל התדמית של המועדון. האוהדים כועסים והשחקנים יוצאים לחופשה – הם זכו באליפות ומבחינתם נגמרה העונה". ארבעה שחקנים שהיו בסגל במיינץ לא הצטרפו לנסיעה, שניים מהם הינם צמד השוערים מנואל נוייר וסוון אולרייך.

אקסל ויטסל שחקן בורוסיה דורטמונד
ייפרד בסיום העונה. ויטסל | רויטרס

אצל המדורגת השנייה, בורוסיה דורטמונד, קשר הקבוצה אקסל ויטסל הודיע כי יעזוב את הקבוצה בקיץ הקרוב עם סיום חוזהו. הקשר בן ה-33 שהגיע מהליגה הסינית לפני ארבע שנים סיפר: "אני עצוב על העזיבה, יש לי הרבה חברים כאן. אני מצפה למשחק הביתי האחרון אבל גם עצוב ממנו".

טרם ברור מה תהיה התחנה הבאה של הבלגי, אך מבחינתו חזרה למולדת אינה על הפרק: "לא אחזור לליגת הבלגית, עדיין לא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי