באיירן הניפה את צלחת האליפות, לייפציג עלתה למקום הרביעי

play
| GettyImages, Matthias Hangst
שטוטגרט סחטה נקודה יקרה ב-2:2, באיירן מינכן הניפה את צלחת האליפות 03:32

האלופה כבר הפכה ל-1:2, אבל ספגה שוויון מקבוצת התחתית ואז התפנתה לטקס ההכתרה הרשמי. השוורים מחצו 0:4 את אוגסבורג. פרנקפורט ומנשנגלדבאך נפרדו ב-1:1

(גודל טקסט)

האלופה באיירן מינכן הסתפקה הערב (ראשון) ב-2:2 נגד שטוטגרט באליאנץ ארנה, במסגרת המחזור ה-33 והלפני אחרון של העונה בבונדסליגה. ר.ב. לייפציג עלתה למקום הרביעי לאחר ניצחון משכנע, 0:4 על אוגסבורג, ואילו איינטרכט פרנקפורט שחגגה העפלה לגמר הליגה האירופית סיימה ב-1:1 עם בורוסיה מנשנגלדבאך.

באיירן מינכן מניפה את צלחת האליפות
צלחת עשירית ברציפות. מנואל נוייר מניף | אימג'בנק GettyImages, Matthias Hangst

באיירן מינכן – שטוטגרט 2:2

האורחת השיגה נקודה חשובה, שהבטיחה כי לא תרד לליגת המשנה אלא אם כן תפסיד במשחקי המבחן, שגם מהם היא עשויה להימנע אם תנצח את פ.צ. קלן במחזור הסיום ובמקביל הרטה ברלין תפסיד לבורוסיה דורטמונד. באיירן עלתה בהרכב חזק למרות שהאליפות כבר הושגה, וראתה את טיאגו תומאס מעלה את שטוטגרט ליתרון בדקה ה-8. עצמי של קוסטאס מברופאנוס (35) ושער של תומאס מולר הפכו (44), אבל סשה קלאידז'יץ' השווה בדקה ה-52 וקבע תיקו בסיום. הבווארים "הסתפקו" בהנפת צלחת האליפות לעיני הקהל הביתי, במשחק האחרון של העונה באליאנץ ארנה.

גונסאלו פאסיינסה פרנקפורט
יופי של שער. פאסיינסה | אימג'בנק GettyImages

איינטרכט פרנקפורט – בורוסיה מנשנגלאדבך 1:1

בעיצומו של קמפיין הירואי בליגה האירופית ואחרי שהבטיחה את העפלתה לגמר המפעל נגד ריינג'רס, פרנקפורט עלתה בהרכב משני לחלוטין במשחק החסר חשיבות הזה בין שתי קבוצות מרכז טבלה. האורחים, שעלו בהרכב חזק שלהם, עלו כצפוי ליתרון מוקדם משער של אלסאן פלאה כבר בדקה הרביעית. אלא שגונסלו פאסיינסה לא רצה שקבוצתו תפסיד במשחק הבית האחרון שלה העונה והשווה עם פצצה מרחוק בדקה ה-65.

ר.ב. לייפציג – אוגסבורג 0:4

לאחר ההדחה המאכזבת מול ריינג'רס בחצי גמר הליגה האירופית וההפסד לגלדבאך במחזור שעבר, הוציאו השווברים את התסכול שלהם על אוגסבורג עם רביעייה אימתנית, ועלו למקום הרביעי ממנו עולים לליגת האלופות בעונה הבאה. אנדרה סילבה כבש את השער היחיד במחצית הראושנה בדקה ה-40, וכריסטופר אנקונקו סגר למעשה עניין עם צמד בדקות 48 ו-57. אמיל פורסברג חתם עם הרביעי בדקה ה-64 ואוגסבורג חוטפת רביעייה שנייה ברציפות.

שחקן ר.ב. לייפציג אמיל פורסברג חוגג עם חבריו
השוורים במקום הרביעי. פורסברג חוגג עם חבריו | GettyImages, Martin Rose

המחזור ה-34 והאחרון של העונה בבוונדסליגה ייערך במלואו ב-14 במאי.