מאנה הוצג: "רוצים לזכות בהכול". קאן שיגר מסר ללבנדובסקי

play
פרק חדש בקריירה מפוארת. מאנה | רויטרס
שחקן ליברפול סאדיו מאנה 00:04

הכוכב הוצג בבאיירן מינכן: "עבדתי קשה בשביל לשחק במועדונים הגדולים בעולם". קאן התייחס לסאגת לבנדובסקי: "מצפים כבר לאימון הראשון איתו"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

אחרי עונות מופלאות בליברפול שבה הפך לאחד השחקנים הטובים בעולם, סאדיו מאנה פותח פרק חדש בקריירה. החלוץ שהוליך את נבחרת סנגל לזכייה באליפות אפריקה האחרונה על חשבון מצרים של מוחמד סלאח, חתם בבאיירן מינכן וינסה להוביל את הבווארים להצלחה בעיקר בליגת האלופות, שם הקבוצה כשלה בעונה החולפת. ליברפול תקבל 32 מיליון יורו לא כולל בונוסים עבור הסנגלי, שחתם עד 2025.

במסע"ת להצגתו אמר מאנה: "כשבאיירן הביעה עניין בי, דיברתי עם הסוכן שלי. תמיד חשבתי שבאיירן היא הקבוצה הנכונה עבורי. אני כאן כדי לעזור לה לזכות בעוד תארים. עבדתי כל החיים שלי כדי לשחק במועדונים הכי גדולים בעולם. כשאתה בבאיירן אתה יודע שאתה במקום הנכון. אני אוהב אתגרים, אנחנו קבוצה חזקה ביחד ורוצים לזכות בהכול".

סאדיו מאנה באיירן מינכן
פרק חדש בקריירה מפוארת. מאנה | רויטרס

על בחירתו בתואר שחקן השנה באפריקה: "אלו תארים אינדיבידואליים, אלו הפירות של העבודה הקשה. תארים כאלו נותנים לי מוטיבציה, אני מקווה להוכיח את עצמי בבאיירן".

אוליבר קאן חבר הנהלת באיירן נשאל על רוברט לבנדובסקי והתחמק: "אנחנו לא חושבים על זה. האחריות שלנו היא לדאוג שנצליח כמה שיותר. רוברט הראה כבר כמה הוא חשוב למועדון הזה. יש לו חוזה עד 2023 ואנחנו מצפים כבר לאימון הראשון איתו".