מתייס דה ליכט יהפוך את באיירן מינכן לבזבזנית הגדולה של הקיץ

play
| רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7 05:15

הבלם, שבסביבתו טוענים שלא עזב את יובנטוס בגלל הכסף, עבר את הבדיקות הרפואיות במינכן ויחתום לחמש שנים. באיירן תשלם 80 מיליון יורו, מנואל נוייר מחמיא להולנדי ("מנהיג עם כריזמה") ובטוח: יהיו פה עוד החתמות

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

מתייס דה ליכט נחת בגרמניה ועבר את הבדיקות הרפואיות לקראת החתימה הרשמית בקבוצתו החדשה באיירן מינכן. הגרמנים ישלמו ליובנטוס בסך הכל 80 מיליון יורו עבור הבלם ההולנדי (70 העברה ועוד 10 בבונוסים) שיחתום לחמש שנים, ובכך אלופת גרמניה תהפוך לקבוצה שהשקיעה הקיץ הכי הרבה כסף באירופה על רכש.

השחקן החדש של באיירן מינכן: מתיאס דה ליכט נחת בגרמניה
120 מיליון, וזה כנראה עוד לא נגמר. דה ליכט במינכן | רויטרס

באיירן ראשונה עם 120.5 מיליון (70 על דה ליכט, 32 על סאדיו מאנה, 18.5 על גראבנברך), והיא לפני מנצ'סטר סיטי (109 מיליון, שמורכבים מ-60 מיליון על ארלינג הולאנד ו-49 על קלווין פיליפס), ברצלונה (סך הכך 103 מיליון בינתיים, על לבנדובסקי וראפיניה), ארסנל (97 מיליון, חסוס, ויירה, טרנר ומרקיניוס), צ'לסי (94 על סטרלינג וקוליבאלי), דורטמונד (86 מיליון, על האלר, אדיימי, שלוטרבק), ליברפול (86 מיליון, על נונייס, קרבאליו וראמזי), ריאל מדריד (80 מיליון על טשאומני), פאריז סן ז'רמן (80, על ויטיניה ומנדש) ומנצ'סטר יונייטד (72.5 מיליון, על ליסנדרו מרטינס ומלאסיה). יש לציין שארסנל צפויה להגדיל את הוצאותיה עם החתמת זינצ'נקו, וטוטנהאם גם בתמונת הטופ-10 עם החתמה של 6 שחקנים בחלון (פרישיץ', פורסטר, ביסומה, רישרליסון, לנגלה והיום ג'ד ספנס).

באיטליה טוענים שדה ליכט ירוויח בבאיירן 10 מיליון יורו, פחות מה-11 מיליון שהובטחו לו ביובנטוס, ושהשיקולים שלו הם לא כסף, כי הוא "מעוניין באתגר חדש במסגרת חדשה".

בבאיירן מאמינים שדה ליכט בן ה-22 הוא השקעה חשובה לעתיד, וחלק מהריענון הנדרש לקבוצה. מנואל נוייר טוען: "הוא שחקן שבאמת יכול להנהיג, יש לו כריזמה, הוא בלם מצוין. התחושה שלי, ממה שראיתי ממנו, שהוא קרוב מאוד לכדורגל הגרמני. אני לא חושב שייקח לו הרבה זמן להשתלב. הוא מביא איתו ערכים ואיכות. בעבר תמיד הסתדר לנו פה עם שחקנים הולנדים, עבדתי עם כמה מהם.

"לשחקן הגנה חשוב להראות נוכחות. גם בכל הנוגע לשפת גוף, זה משהו שדויד אלאבה עשה המון. כשיש לך שחקן הגנה שיכול להנהיג את החלק האחורי, אתה אסיר תודה".

נוייר אף סבור שבאיירן מינכן עוד תמשיך להתחזק, אחרי שאיבדה את רוברט לבנדובסקי: "הכל פתוח, אני מעריך שמשהו עוד יקרה בהעברות. עם לבנדובסקי איבדנו הרבה גולים. ננסה עכשיו לחלוק את הנטל הזה על כתפיים של הרבה שחקנים אחרים. כרגע יש לנו קצת פחות אפשרויות בהתקפה, וכולנו נצטרך לקחת על עצמנו יותר בהתקפה".