סאדיו מאנה: "ההחלטה לעבור לבאיירן – הטובה ביותר בקריירה שלי"

play
נשמע מאושר מהדרך החדשה. מאנה | רויטרס
תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי 05:38

שחקן השנה באפריקה דיבר על המעבר המפתיע לאלופת גרמניה: "אני נמצא באחד המועדונים הטובים בעולם ורוצה לזכות בכל תואר"

(גודל טקסט)

שחקן השנה באפריקה סאדיו מאנה דיבר עם BBC אפריקה על ההחלטה שלו לעזוב את ליברפול לטובת באיירן מינכן ועל הקריירה שלו עד כה.

"בשנה שעברה קיבלתי את ההחלטה לעזוב את ליברפול כי הייתי זקוק לאתגר חדש בחיים", אמר מאנה, "בשבילי, זה היה הזמן הנכון. דיברתי עם המאמן (יורגן קלופ) לפני שנה ואמרתי לו שאני רוצה לעזוב. אם אתם רואים את הסיפור שלי, אז הגעתי מעיירה קטנה מאוד, החיים שלי תמיד היו אתגר, אז אני רוצה לאתגר את עצמי שוב".

מאנה הגיע מעיירה קטנה בסנגל בשם במבלי עם אוכלוסייה של 2,000 איש. בגיל 16 הוא ברח משם בחשאי כדי לחפש לעצמו קבוצה. הוא הצטרף לליברפול ב-2016 וזכה איתה בליגת האלופות, באליפות, בגביע, בגביע הליגה, בסופרקאפ של אופ"א ובגביע העולם לקבוצות.

סאדיו מאנה שחקן באיירן מינכן
נשמע מאושר מהדרך החדשה. מאנה | רויטרס

"ביליתי שמונה שנים בפרמיירליג, וכמובן שש שנים נהדרות בליברפול ואני יכול לומר שזכינו כמעט בכל תואר אפשרי", הוסיף הסנגלי שכבש 111 שערים ובישל 38 ב-263 הופעות בפרמיירליג, "זו לא הייתה החלטה קלה, אבל בחיים לפעמים צריך לקחת החלטות ובינתיים אני חושב שזו ההחלטה הטובה ביותר שקיבלתי בקריירה. אני נמצא באחד המועדונים הטובים בעולם ואני ממש ממש מאושר בבאיירן מינכן ומתרגש מאוד לפתוח את העונה".

כשנשאל מה גרם לו לקבל את ההחלטה לעזוב לבאיירן, ענה מאנה: "כשבאיירן מינכן הגיעה וראיתי את הפרויקט, הייתי מלא תשוקה כלפיו. יש לבאיירן מטרות גדולות כי זה אחד המועדונים הטובים ביותר בעולם. בכנות אני רוצה לזכות בתארים, לזכות בליגת האלופות, אז אם כך אתה מרגיש, זו בחירה קלה".

מאנה התייחס לזכייה באליפות אפריקה: "זה היה התואר הכי גדול שזכיתי בו בחיי כי המדינה שלי לא זכתה בו לפני כן. הצלחה של המדינה היא תמיד גדולה יותר מזו של הקבוצה ושמחתי מזה מאוד. ברור שהחלום שלי הוא לזכות בכל תואר אפשרי גם במועדונים, זו המטרה שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי