דורטמונד הודיעה: הגידול של האלר סרטני, יעבור כימותרפיה

play
סבסטיאן האלר, חלוץ דורטמונד | רויטרס
אדיימי כבש בבכורה, מאלן ובלינגהאם הוסיפו: דורטמונד הביסה בדרך לשלב הבא 01:54

המועדון הגרמני בישר כי חלוץ הרכש זקוק לטיפולי כימותרפיה בעקבות הגידול באשכיו וייעדר כמה חודשים: "סיכויי ההחלמה טובים מאוד"

(גודל טקסט)

כשבוע וחצי לאחר הבשורה כי התגלה גידול באשכיו של סבסטיאן האלר, בורוסיה דורטמונד הודיעה היום (שבת) כי הבדיקות לימדו שמדובר בגידול סרטני והחלוץ בן ה-28 ייעדר כמה חודשים כדי לעבור טיפולי כימותרפיה.

"סבסטיאן יזכה לטיפול הטוב ביותר, סיכויי ההחלמה שלו טובים מאוד", אמר המנהל הספורטיבי סבסטיאן קל. "אנחנו שולחים חיזוקים ואופטימיות לו ולמשפחתו, והמחשבות שלנו איתו ברגעים הקשים הללו".

המועדון גם הבהיר בהודעתו כי לא יפורסם מידע נוסף בנוגע למחלה ולטיפולים אותם עובר האלר ("לא היום ולא בחודשים הקרובים") וביקש את הבנת התקשורת והאוהדים.

סבסטיאן האלר, חלוץ דורטמונד
מקווים להתאוששות מלאה ומהירה. סבסטיאן האלר | רויטרס

החלוץ הצרפתי שמייצג את נבחרת חוף השנהב, נרכש על ידי דורטמונד לפני קצת יותר מחודש בסכום של 35 מיליון יורו, אחרי שנה וחצי נפלאות באייאקס שבמדיה היה מלך שערי הליגה ההולנדית וחווה עונת בכורה קסומה בליגת האלופות. לפני כן היה הרכש היקר בתולדות ווסטהאם (45 מיליון יורו), אליה הגיע אחרי שהצטיין באוטרכט ההולנדית ואיינטרכט פרנקפורט הגרמנית.

האלר הובא לדורטמונד כדי למלא את מקומו של ארלינג הולאנד שנמכר למנצ'סטר סיטי, וכעת הצהובים-שחורים מחפשים חלוץ שיוכל לסייע לפחות בחודשים הקרובים. השם האחרון שהוזכר הוא הצרפתי אנתוני מודסט, שחקנה בן ה-34 של קלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי