פרנקפורט הביסה, גם ורדר ברמן ואוניון ברלין ניצחו בגביע הגרמני

play
שחקני איינטרכט פרנקפורט חוגגים שער | GettyImages, Martin Rose
תקציר: מאדגבורג - איינטרכט פרנקפורט 4:0 02:29

מחזיקת הליגה האירופית עלתה לסיבוב השני עם 0:4 על מאדגבורג, הירוקים הכניעו 1:2 את אנרגי קוטבוס והקבוצה מהבירה גברה על קמניצר בתום הארכה

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון בגביע הגרמני נמשך הערב (שני) עם ארבעה משחקים, כאשר השלמתו תהיה רק בסוף החודש לאחר שבאיירן מינכן ור.ב. לייפציג, שנפגשו בשבת האחרונה במסגרת הסופר קאפ, יקיימו את המשחקים שלהן. נציגות הבונדסליגה, אוניון ברלין, ורדר ברמן ואיינטרכט פרנקפורט, נמנעו מהפתעות בדרך לשלב 32 האחרונות.

קמניצר – אוניון ברלין 2:1 לאחר הארכה

הקבוצה מבירת גרמניה נקלעה לפיגור מפתיע כשטוביאס מולר כבש לזכות קמניצר (62), אבל תאוסון סיבאטשו מיד איזן (64), ובהארכה קווין בהרנס הבקיע את שער הניצחון לזכות אוניון ומנע הכרעה בבעיטות עונשין מ-11 מטרים.

שחקני ורדר ברמן חוגגים שער
ורדר ברמן עשתה את העבודה | אימג'בנק GettyImages, Boris Streubel

אנרגי קוטבוס – ורדר ברמן 2:1

העולה החדשה לליגה הבכירה צלחה את המשוכה הראשונה בגביע הודות לשערים של רומאנו שמיד (43) ומיטשל וייזר (73). טים הייקה סיפק את השער המצמק לאנרגי (79), שלא הצליחה להוציא יותר מזה ותתרכז במשחקיה בליגה הרביעית.

שחקן איינטרכט פרנקפורט, לוקאס אלאריו, חוגג שער
כבש בבכורה הרשמית. אלאריו | אימג'בנק GettyImages, Martin Rose

מאדגבורג – איינטרכט פרנקפורט 4:0

מחזיקת הליגה האירופית טיילה לניצחון קליל על היריבה מליגת המשנה, בהופעת הבכורה הרשמית של שחקני הרכש מריו גצה ולוקאס אלאריו. הקשר שהגיע מפ.ס.וו פתח ושיחק 79 דקות, כאשר מבחינת החלוץ שהצטרף אחרי חמש עונות בבאייר לברקוזן, הערב היה מוצלח יותר ואפילו כלל שער. דאיצ'י קמאדה כבש צמד (4 ו-59) לטובת פרנקפורט, יספר לינדסטרום הבקיע את השער השני (31) ואלאריו, שעלה מהספסל כשנותרו 16 דקות לסיום, התכבד בשער האחרון (90).

תוצאה נוספת: אינגולשטאט – דרמשטאט 3:0