שחקן בורוסיה דורטמונד מואשם בתקיפת זוגתו בזמן שהייתה בהיריון

play
ניקו שולץ שחקן נבחרת גרמניה | GettyImages
מרקו רויס סידר לדורטמונד שלוש נקודות על חשבון לברקוזן 02:15

ב"בילד" פורסמו האשמות קשות נגד ניקו שולץ, בעברו גם שחקן נבחרת גרמניה, שעל פי הנטען תקף את אם בתו שבע פעמים ואף בעט בבטנה ימים ספורים לפני הלידה

(גודל טקסט)

פרשה חמורה ומסעירה למדי נחשפה הלילה (בין שבת לראשון) בעיתון הגרמני "בילד". על פי הידיעה הראשונית, הואשם ניקו שולץ, מגן בורוסיה דורטמונד, בתקיפת זוגתו שהייתה הרה באותם בימים.

נגד שולץ, שגם זכה לרשום 12 הופעות במדי נבחרת גרמניה, הוגשה תלונה במשטרה על ידי זוגתו לשעבר שהתלוננה על שבעה מקרי אלימות קשים בשנת 2020 – כשבועיים לפני שבתם נולדה. בין השאר היא חשפה שיחות ביניהם במרץ 2020, כשבין ההודעות ניתן גם לראות תמונות בהן צילמה את עצמה פגועה מהמכות הקשות שספגה והוא בתגובה שולח לה סלפי שלו עושה פרצוף עצוב וכותב שהוא מתנצל, במה שמעלה חשד כי אכן פגע בה.

עוד לפי הפרסום ב"בילד", אחת התקיפות בוצעה שבועיים בלבד לפני שילדה את בתם ואף הוסיפה שבמועד זה הוא בעט בה בבטנה, ככל הנראה במטרה לפגוע בהיריון. גם דווח ששולץ פנה אליה וביקש שתמחק את ההתכתבות ביניהם שבה הוא לכאורה מודה באשמה, וכן שהיא ספגה איומים לאחרונה בניסיון לעצור אותה מלהגיש תלונה.

עורך דינו של השחקן מכחיש את ההאשמות וגם בורוסיה דורטמונד בשלב זה מגבה את השחקן ובהודעה רשמית שפרסמה נכתב: "אנו לא מודעים לחקירה שמתנהלת נגד ניקו שולץ נכון לכתיבת שורות אלו. בעקבות הפרסום אנחנו נשוחח עם השחקן בנוגע לההאשמות החמורות".

שולץ, יש לציין, אינו בתכניות של בורוסיה דורטמונד וכבר לפני מספר שבועות פורסם שהוא התבקש למצוא קבוצה חדשה.