אוניון ברלין לבדה בפסגה, חמישייה למנשנגלדבאך בדרבי מול קלן

play
שחקני אוניון ברלין חוגגים | GettyImages, Adam Pretty
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 9.10 05:55

יקל (76) העניק למוליכה 0:1 בשטוטגרט, פתחה פער של 2 נקודות מפרייבורג שסיימה ב-2:2 מול הרטה. קיינץ כבש מ-11 מטר, אבל גם גרם לפנדל, ספג אדום שעלה ביוקר והסייחים דהרו ל-2:5 מול קלן

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי בבונדסליגה הגרמנית הסתיים הערב (ראשון) עם 0:1 של אוניון ברלין בשטוטגרט, ניצחון שהציב אותה לבד בפסגה והיא פתחה פער של 4 נקודות מבאיירן מינכן ומבורוסיה דורטמונד והיא ביתרון 2 נקודות מפרייבורג, שסיימה ב-2:2 דרמטי בחוץ נגד הרטה ברלין.

במשחק המוקדם נרשמה דרמה לא קטנה – זה אמנם הסתיים ב-2:5 מוחץ לזכות בורוסיה מנשנגלדבאך על פ.צ. קלן, אבל שחקן האורחת כבש פנדל שסחט, גרם לפנדל אחר וגם הורחק והכול תוך 14 דקות במחצית הראשונה.

שחקני אוניון ברלין חוגגים
לבדם בפסגה. שחקני אוניון ברלין | אימג'בנק GettyImages, Adam Pretty

שטוטגרט – אוניון ברלין 1:0

בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן נפרדו ב-2:2, פרייבורג גם כן בחוץ מול הרטה ומי שניצלה זאת עד תום כדי לברוח בפסגה היא אוניון ברלין, המוליכה המפתיעה שניצחה בשטוטגרט משער יקר של יקל פול בדקה ה-76. אוניון במחזור שעבר הפסידה בחוץ לאיינטרכט פרנקפורט ולא הרשימה יתר על המידה גם ב-0:1 בשבדיה על מאלמו ביום חמישי בליגה האירופית, אבל הצליחה להשכיח את הפסדה היחיד העונה עם ניצחון שמעניק לה בפסגה יתרון של 2 נקודות על פרייבורג ו-4 נקודות יתרון על דורטמונד ובאיירן. מנגד, שטוטגרט עם הפסד רביעי בארבעת המחזורים האחרונים, עדיין ללא ניצחון העונה ובמקום ה-17 עם חמש נקודות בלבד.

פלוריאן קיינץ שחקן קלן
הספק מרשים, עם יותר נזק מתועלת. פלוריאן קיינץ | אימג'בנק GettyImages, Alexander Scheuber

בורוסיה מנשנגלדבאך – קלן 2:5

אחרי שלושה הפסדים רצופים בדרבי של חבל הריין, הסייחים השיגו תיקון במשחק משוגע לעיני הקהל הביתי. מרווין פרידריך נגח את הראשון של גלדבאך אחרי קרן בדקה ה-27 ואז הבמה התפנתה לפלוריאן קיינץ האורח. הקשר האוסטרי סחט פנדל והשווה עבור קלן בדקה ה-31, אבל אחרי 14 דקות הורחק בצהוב שני וגרם לפנדל, אותו ניצל רמי בנסבאיני. לארס שטינדל ירה את ה-1:3 בדקה ה-47 והמגן בנסבאיני השלים צמד שלישי בקריירה בדקה ה-76. דניס חוסיינבאשיץ' המחליף צימק בדקה ה-83, אך בתוספת הזמן נעץ מרכוס תוראם את המסמר האחרון וקבע חמישייה ראשונה בדרבי מאז ה-1:5 באפריל 2011.

רמי בנסבאיני שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך חוגג שער
צמד שני בבונדסליגה ושלישי במדי גלדבאך. רמי בנסבאיני | אימג'בנק GettyImages, Alexander Scheuber

הרטה ברלין – פרייבורג 2:2

פרייבורג לא מצליחה לייצר מומנטום ורשמה תיקו שלישי בארבעת מחזוריה האחרונים, הפעם מול הרטה ברלין שעבורה זוהי תוצאת תיקו רביעי ברציפות. עם זאת, פרייבורג מבחינתה לפחות חילצה נקודה הודות לשער מאוחר של קווין שאדה (78) והיא ברצף של שבעה משחקי ליגה ללא הפסד. דניאל-קופי קיירה העלה את פרייבורג ליתרון בדקה ה-22 מבישול של ריטסו דואן, אבל בחלוף 12 דקות איזן אודי לוקבאקיו בבעיטת פנדל והמהפך של המקומיים הושלם על ידי סואט סרדאר בדקה ה-61. פרייבורג כאמור חילצה נקודה וכעת היא עם 18 נקודות מתשעה מחזורים, הרטה צברה נקודה שמינית והיא במקום ה-14.

שחקני פרייבורג חוגגים
חילצו נקודה. שחקני פרייבורג בברלין | אימג'בנק GettyImages, Cathrin Mueller

תוצאות סוף השבוע בבונדסליגה:

הופנהיים – ורדר ברמן 2:1
באייר לברקוזן – שאלקה 0:4
מיינץ – ר.ב. לייפציג 1:1
בוכום – איינטרכט פרנקפורט 0:3
אוגסבורג – וולפסבורג 1:1
בורוסיה דורטמונד – באיירן מינכן 2:2