אחרי קרוב לארבע שנים, מנשנגלדבאך ניצחה את שטוטגרט בליגה

play
שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים | GettyImages, Lars Baron
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11 05:17

הופמן ותוראם כבשו שערים מוקדמים, הרמן נעץ את השלישי ותומאס רק צימק, בורוסיה עם 1:3 ביתי עצרה את רצף ההפסדים. בספרד: בילבאו נכנעה 2:1 לג'ירונה, באיטליה: תיקו לאודינזה מול לצ'ה

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בבונדסליגה הגרמנית יצא לדרך הערב (שישי) עם הניצחון של בורוסיה מנשנגלדבאך 1:3 על שטוטגרט, שעלולה לסיים את המחזור מתחת לקו האדום.

שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך יונאס הופמן כובש
יונאס הופמן מעלה את מנשנגלדבאך ליתרון | אימג'בנק GettyImages, Lars Baron

בורוסיה מנשנגלדבאך – שטוטגרט 1:3

חמישה מפגשים רצופים לא הצליחה מנשנגלדבאך לנצח את שטוטגרט במסגרת הליגה, מאז דצמבר 2018, וזאת על אף שבשנים האחרונות דווקא היא זו שמשתייכת או לפחות קרובה יותר לחבורת הצמרת, כשגם במסגרת הגביע היא ניצחה אותה. הערב הרצף השלילי של גלדבאך מול שטוטגרט נקטע, וחשוב יותר עבורה – היא גם עצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות ולפחות זמנית טיפסה למקום השביעי בליגה עם 1:3 יקר.

המקומיים עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית אחרי שאלסן פלאה מסר רוחב משמאל, הופמן עשה תנועה נהדרת מהקישור, נכנס לרחבה ומהאוויר בעט כדור שקפץ על הדשא ונכנס פנימה. גלדבאך הכפילה את יתרונה בדקה ה-25 ושוב היה זה פלאה על תקן המבשל, הפעם למרכוס תוראם. 10 דקות למחצית טיאגו תומאס הפורטוגלי צימק ל-2:1, אבל שטוטגרט לא הצליחה להשוות, גם ספגה עמוק בתוספת הזמן את השלישי מבעיטה של פטריק הרמן (90+4) ובסופו של דבר נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ביתיים בליגה ובגביע בארבעת משחקיה האחרונים, נותרה עם 11 נקודות במאזנה לאחר 13 משחקים ועדיין ללא ניצחון חוץ העונה.

עוד הערב באירופה:

ליגה ספרדית: ג'ירונה – אתלטיק בילבאו 1:2
לג'ירונה: דויד לופס (67), איבן מרטין (75). לבילבאו: גורקה גורוסטה (79)

ליגה איטלקית: אודינזה – לצ'ה 1:1
לאודינזה: בטו (68), ללצ'ה: לורנצו קולומבו (33)

ליגה צרפתית: טרואה – אוקזר 1:1
לטרואה: רוני לופס (28). לאוקזר: גאייטן פרין (86)