בוסקטס: "רוצה שפדרו יישאר, כנראה אני אנוכי"

פדרו מכריע את הסופרקאפ האירופי. ספק אם יפתח מחר
פדרו מכריע את הסופרקאפ האירופי. ספק אם יפתח מחר | צילום: Gettyimages

אנריקה לקראת בילבאו בסופרקאפ (22:55 בספורט 1): "המטרה: סקסטטה"

(גודל טקסט)

לואיס אנריקה וסרחיו בוסקטס התייצבו למסיבת העיתונאים של ברצלונה לקראת המשחק הראשון בסופר-קאפ הספרדי נגד אתלטיק בילבאו.

 

במשחק הראשון תתארח ברסה בבילבאו כבר מחר (שישי, ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-22:55). המאמן לואיס אנריקה נשאל האם יפתח עם פדרו בהרכב וענה: "אני לא מרכיב את ה-11 שלי לפי שוק ההעברות. אני בוחר את השחקנים שלי לפי מי שאני חושב צריך להיות בהרכב ומי ה-11 הכי טובים ברגע נתון. אני רוצה שיישאר, אבל כולם יודעים את מצבו המורכב".

 

 

המאמן התבקש להתייחס להחלטה לא להרכיב את פדרו במשחק בגיאורגיה, בסופר קאפ האירופי, ואמר: "הסברתי לפדרו את ההחלטה שלי בצורה אקטיבית ופאסיבית. הוא תמיד יהיה שחקן שהקאטלונים יאהבו". 

 

ברצלונה בקושי התאוששה מהמשחק המטורף בו ניצחה 4:5 את סביליה, וכבר היא מחפשת תואר חמישי ב-2015. מדובר בשני משחקים נגד בילבאו – אותה תפגוש ברסה גם במחזור הפתיחה בליגה הספרדית בסוף השבוע הבא. אנריקה הבהיר שכל השחקנים ששיחקו בגיאורגיה כשירים למפגשים הבאים.

 

על הבעיות בהגנה הוסיף המאמן: "אנחנו צריכים לשמור את הכדור כמה שיותר רחוק מהשער שלנו, אבל יש מולנו תמיד 11 שחקנים שחושבים אחרת ואלה יהיו משחקים לא קלים. ה"סקסטטה" היא מטרה, אבל קודם שנזכה בתואר החמישי. מה שבטוח נהיה קבוצה תחרותית וננסה להביא עוד תואר".

 

לואיס אנריקה. "קודם שנזכה בתואר הרשמי" (Gettyimages)

 

על בילבאו: "ברסה גורמת למוטיבציה גדולה לכל יריבה. הם יכולים להפתיע אותנו והם בטח יכולים לשמור אישית. אם היה לנו משחק אחד זה היה קשה יותר, כי בשני משחקים אפשר פחות להפתיע. היו לנו טעויות אישיות נגד סביליה, אבל אנחנו עובדים על כל המצבים האפשריים באימונים". אנריקה נשאל על העובדה שניימאר לא בין שלושת המועמדים הראשונים לזכייה בתואר "כדורגלן השנה של אופ"א": "לדעתי הוא צריך להיות בין שלושת הראשונים". 

 

סרחיו בוסקטס אמר על פדרו: "הוא מאה אחוז בסדר, כמו תמיד. אני רוצה שהוא יישאר, אבל זה בגלל שאני אנוכי כנראה. אני מעדיף שיהיה לו טוב". על המשחק: "אנחנו תמיד רוצים להיות טובים יותר ולהשתפר ממשחק למשחק. בסאן מאמס תמיד קשה לשחק, אבל נצטרך להיות מפוקסים 90 דקות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי