מראדונה: "מסי ורונאלדו שווים, אוהב את ניימאר"

טוטי ומראדונה
טוטי ומראדונה | צילום: Gettyimages

האגדה תמיד אומר את דעתו על כולם. טוטי, אחרי ששיחק לצידו: "עכשיו אוכל לפרוש"

(גודל טקסט)

כוכב העבר האגדי דייגו מראדונה התראיין ל"מארקה" לקראת יום הולדתו ה-56. מראדונה עשה זאת במהלך משחק צדקה ברומא לצד לא מעט כוכבי עבר אחרים.

 

מראדונה הצליח לריב עם חואן ורון. השניים אף כמעט הגיעו לידי עימות פיזי וירדו עצבנים לחדר ההלבשה ורק אחרי ויכוח לחצו ידיים. ורון כועס על מראדונה מאז מונדיאל 2010 כאשר זומן לנבחרת, אבל שיחק רק משחק אחד. במשחק כיכבו שמות גדולים כמו רונאלדיניו, קאפו, אדגר דווידס ואחרים. הלבנים של רונאלדיניו ניצחו את אלה של מראדונה 3:4.

 

 

מראדונה נשאל בין היתר כמובן מי טוב יותר ליונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הארגנטיני שעדיין נחשב בעיני רבים לטוב בכל הזמנים הפתיע ולא בחר הפעם במסי: "הוא לא טוב יותר מכריסטיאנו רונאלדו וגם ההיפך לא נכון". נשאר פוליטיקאי?

 

הכוכב הארגנטיני דווקא מעריץ שחקן ולא מדובר באחד משני הכוכבים הבולטים של הכדורגל העולמי: "אני אוהב לראות את ניימאר משחק. למרות שבועטים בו 200 פעמים במשחק הוא קם וממשיך לשחק ומכדרר בין שחקני היריבה".

 


מראדונה ו-ורון, לא חברים? (צילום מסך)

 

על זינדין זידאן כמאמן אמר: "אני אוהב שהוא מנצח בגלל שההצלחה שלו היא בניגוד לתיאוריות של מאמנים אחרים".

 

מראדונה שיתף פעולה עם פרנצ'סקו טוטי והשניים הרעיפו שבחים האחד על השני: "זהו, אחרי ששיחקתי עם מראדונה בקבוצה אחת אני יכול לפרוש", ציין הקיסר שגם הצטלם עם הכוכב. מראדונה אמר קודם על טוטי: "הוא צריך לשחק מצידי עד גיל 50. הוא שווה ל-40 שחקנים איטלקים יחד".

 


עכשיו הוא יכול לפרוש? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי