פאקו יעזוב? ולנסיה נכנעה 2:1 בבילבאו

תחילת הסוף? פאקו
תחילת הסוף? פאקו |

הפסד 4 רצוף, הפתיחה הרעה בתולדות המועדון. גול מחצי מגרש ב-1:2 של ויאריאל

(גודל טקסט)

ולנסיה, אחד ממועדוני הפאר בספרד, ממשיכה לשקוע. הקבוצה של פאקו אייסטראן, אקס מכבי תל אביב, נותרה עם 0 נקודות גם בתום המחזור הרביעי, זאת לאחר הפסד 2:1 אצל אתלטיק בילבאו. בכך השוותה ולנסיה את הפתיחה הרעה בתולדות המועדון, בדיוק כמו בעונות 97/98 ו-99/00.

הפתיחה דווקא הייתה מעודדת מבחינת העטלפים, שעלו ליתרון כבר אחרי שתי דקות בזכות שער של אלבארו מדראן, אקס ריאל מדריד. אבל כנראה כשלא הולך, אז לא הולך עד הסוף. אריץ אדוריס השווה עם נגיחה (24) והשלים מהפך עוד לפני ההפסקה (41).

החלוץ הספרדי הוותיק הצטרף לרשימה מצומצמת הכוללת את ליונל מסי וסרחיו ראמוס כשחקנים היחידים שכבשו לפחות שער אחד בכל 12 העונות האחרונות בליגה הספרדית. אבל עם כל הכבוד אליו, הסיפור הוא קודם כל ולנסיה.

העטלפים, כאמור, שקועים עמוק מאוד בבוץ ולא מן הנמנע שבקרוב פאקו ייאלץ לפנות את מקומו. עם או בלי אקס מכבי ת"א על הקווים ולנסיה תנסה להשיג נקודות ראשונות כבר ביום חמישי, אז היא תארח את העולה החדשה אלאבס.

במשחק אחר שנערך במסגרת המחזור הרביעי, בין ויאריאל לריאל סוסיאדד, נכבש מועמד ודאי לשער העונה באירופה. ניקולה סאנסונה, שכבש את הראשון בדקה ה-22, השלים צמד שלוש דקות מאוחר יותר עם בעיטה מדהימה מחצי מגרש. יורי הצליח לצמק (35), אבל הצוללת הצהובה ניצחה 1:2.

סיפק שער מרהיב. סאנסונה

מאזן אדיר. אדוריס (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי