ראמוס מאמין: "ברצלונה מאבדת את העצבים"

ריאל רוצה לעלות לפסגה. ראמוס
ריאל רוצה לעלות לפסגה. ראמוס | צילום: Gettyimages

במדריד אופטימיים, 23:00: ויאריאל. אתלטיקו במבחן בבילבאו (21:45)

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

מלבד משחק מוקדם מאתמול, המחזור ה-34 של הליגה הספרדית ישוחק הערב (רביעי) במלואו תוך ארבע שעות, שבסיומן יכול להיות שתהיה מוליכה חדשה לראשונה מאז ינואר, אם ברצלונה לא תנצח בלה קורוניה.

 

'Esta noche promete' #LaPortadapic.twitter.com/4nOosBqwPO

— MARCA (@marca) April 19, 2016

אתלטיקו מדריד, שצמודה לאלופת אירופה היוצאת בפסגה אך נמצאת מאחוריה בשל מאזן המשחקים בין הקבוצות, תצא למשחק קשה אצל אתלטיק בילבאו (21:45), וריאל מדריד תסיים את הערב במשחק בית לא קל נגד ויאריאל (23:00). יחד עם זאת, הצוללת הצהובה מעולם לא ניצחה בסנטיאגו ברנבאו.

 

 

הבלאנקוס מקווים לנצח את חמשת המחזורים שנותרו להם וששתי היריבות ימעדו בשביל לזכות באליפות, אך הסטטיסטיקה לא לטובתם: רק פעם אחת ב-16 השנים האחרונות הם ניצחו 15 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים, וזה היה תחת ז'וזה מוריניו בעונת 2011/12, שהסתיימה באליפות.

 

יחד עם זאת, נראה כי הלבנים, שניצחו תשע פעמים מתוך עשרת משחקיהם האחרונים, נמצאים בכושר הטוב מבין שלוש הקבוצות. לפי הדיווחים, השחקנים החליטו לאמץ את סיסמת הבחירות של ברק אובמה: "כן, אנחנו יכולים", כשבמקביל הקפטן סרחיו ראמוס לגלג על בארסה באימון המסכם וצעק שהיא מאבדת את העצבים.

 

בייל נפצע במהלך משחק גולף? (gettyimages)

 

זינדין זידאן הכחיש האשמות שגארת' בייל נפצע במשחק גולף השבוע ולא על כר הדשא ולכן לא יוכל לשחק היום מול הצוללת הצהובה. ריאל הביסה 1:5 את חטאפה בשבת, ולפי הדיווח הוולשי שחובב גולף שיחק ביום ראשון ביום החופשי של הקבוצה ונפצע. זיזו אמר: "לא חושב שהוא שיחק גולף. הוא פצוע בגב התחתון". גם דני קרבחאל הפצוע ייעדר היום.

מרסליניו: "לא זמן אידיאלי לשחק בברנבאו"

מאמן ויאריאל מרסליניו נתן תקווה לאוהדי הבלאנקוס כשאמר: "יש לנו פציעות שקשה להתעלם מהן. יש לנו משחק חשוב בליגה האירופית נגד ליברפול שבוע הבא, ובינתיים אנחנו לא יכולים לעשות רוטציות בגלל הפציעות. זה לא ממש הזמן האידיאלי עבורנו לשחק בברנבאו. זה יהיה משחק שלישי עבורנו בשישה ימים. ריאל בכושר מעולה והיא עושה תוצאות מצוינות".

 

למרות דברי המאמן, האורחים חייבים להילחם על המקום הרביעי, שמוליך לליגת האלופות, בו הם נמצאים. בילבאו נמצאת שש נקודות מאחור ומחכה למעידה של הצוללת הצהובה. ריאל תצטרך להיזהר מהקשר דניס סוארס, שעשוי להגיע לברצלונה בקיץ כחזרה מהשאלה, והחלוץ הקונגולזי סדריק באקמבו, שכבש העונה 12 שערי ליגה העונה ו-22 בכל המסגרות: "בדיוק למשחקים האלה הגעתי. אני מאושר בוויאריאל, הקבוצה הזאת נותנת לך הרגשה טובה", אמר לפני המשחק. רוברטו סולדדו ומתיאו מוסקאיו פצועים וייעדרו.

 

הגיע למשחקים האלה. באקמבו (gettyimages)

 

הרכבים משוערים

 

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דנילו, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, מרסלו; קאסמירו, לוקה מודריץ', איסקו, חאמס רודריגס (לוקאס ואסקס); כריסטיאנו רונאלדו, כרים בנזמה.

 

ויאריאל: סרחיו אסנחו; אנטוניו רוקבינה, אריק ביילי, דניאלה בונרה, מאריו גאספר; דניס סוארס, ברונו, מאנו טירגורס, ג'ונתן דוס סנטוס, סדריק בקמבו; אדריאן לופס.

 

סימאונה: "תלויים רק בנו"

אתלטיקו מדריד תשחק נגד בילבאו במשחק קשה מאוד ב"סאן ממאס", אבל דייגו סימאונה אמר: "אנחנו תלויים רק בנו". בילבאו תשחק ללא החלוץ הבולט שלה אריץ אדוריס הפצוע. גם איימריק לאפורטה פצוע. בשבעה משחקים אחרונים ביניהם בילבאו לא ניצחה את אתלטיקו מדריד. פרננדו טורס, שכבש ארבעה שערים בארבעה משחקים אחרונים בהם שיחק, אמור להיות השחקן החם של הקולצ'ונרוס.

 

שוב בכושר. טורס (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי