ריאל מכרה את דניס צ'רישב לוויאריאל עבור 10 מיליון יורו

צ'רישב
צ'רישב |

הרוסי, ששיתופו גרם להדחה מגביע המלך, חתם ל-5 שנים אצל הצהובים

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

דניס צ'רישב, שחקן הכנף הרוסי הצעיר, נמכר מריאל מדריד לוויאריאל תמורת 10 מיליון יורו. השחקן כבר לבש בעבר את מדי הצוללת הצהובה ואף סחב השעיה שנפלה בין הכסאות וגרמה להרחקת הבלאנקוס מגביע המלך במהלך העונה החולפת. 

צ'רישב שיחק עד כה כמושאל בסביליה, ולנסיה וגם ויאריאל, שבמדיה שיחק 40 הופעות תחת מרסלינו ב-2014/15. כעת הוא חתם לחמש עונות, עד קיץ 2021, ויקווה להותיר חותם מרשים יותר מאשר הותיר מאחוריו בניסיון למצוא מקום בסגל של ריאל מדריד. 

"ריאל מדריד ו-ויאריאל הגיעו לסיכום על העברת דניס צ'רישב", נמסר בהודעה הרשמית מטעם אלופת אירופה. "המועדון רוצה להודות לו על התמדתו והמקצוענות שלו בשנים האחרונות ולאחת לו הצלחה בדרך החדשה". 

אל תחשבו שריאל מדריד רק מפסידה מהעסקה. במקרה של מכירה עתידית, הבלאנקוס צפויים להכניס לכיסם דמי השבחה. בינתיים, ראשי ויאריאל מתכנננים לבצע עוד 5-6 רכישות במטרה לחזק את הסגל לקראת העונה הקרובה.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב את ריאל הוא בורחה מאיורל, החלוץ הצעיר של קבוצת המילואים שהשתלב העונה גם במדי הקבוצה הבכירה. מי שמנסה לצרפו הוא פרננדו היירו, הבלם לשעבר שהיה אמור להוביל את הנבחרות הצעירות של ישראל וכעת משמש כמאמן אוביידו.


צ'רישב והרגע בו בניטס הבין שמדריד בצרות בגביע (gettyimages)


צ'רישב, עבר גם בוולנסיה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי