"לחאמס פשוט לא היה מספיק אופי כדי להצליח בריאל מדריד"

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | AFP

שיחת הטלפון מאנצ'לוטי, הביקורת מהוגו סאנצ'ס, הכישלון שנזקף בעיקר לרפא בניטס והפרידה של חאמס. בספרד מסכמים את התקופה של הקולומביאני שעבר לבאיירן

(גודל טקסט)

"חאמס היה אמור להגיע למדריד ביום ראשון, אבל בשישי התקשר אליו קרלו אנצ'לוטי ואמר לו שהוא צריך אותו", כך, עלי פי דיווחים בקולומביה, שוכנע כוכב הנבחרת למעבר לבאיירן מינכן. חאמס ענה מיד לאיטלקי: "אני מגיע. תן לי להתקשר לז'ורז'ה מנדס". העסקה נסגרה במהרה ובאיירן קיבלה שחקן עם תג מחיר של 70 מיליון ליש"ט במחיר מבצע. ריאל מדריד, מצדה, הבינה שלא תקבל מקבוצות הפרמייר-ליג את הסכומים אותם דרשה.

באיירן תשלם את מלוא שכרו של השחקן לשנתיים הקרובות ותחזיק באופציית רכישה בלעדית שלה בתום התקופה. הסכום, בניגוד לדיווחים הראשוניים, יעמוד על כ-35 מיליון יורו כשבנוסף ריאל תקבל דמי השאלה בגובה חמישה מיליון יורו לעונה. אם באיירן לא תרכוש את חאמס בתום התקופה, הוא יחזור לריאל לשנה האחרונה של חוזהו.

יום אחרי העזיבה, בריאל לא ממש מתגעגעים: "הוא היה צריך להוכיח לזידאן שאפשר לסמוך עליו בכל משחק ולא רק פעם אחת", אמר שחקן העבר הוגו סאנצ'ס. "לחאמס לא היה אופי חזק. כדי לשחק בריאל מדריד, אתה צריך יותר", הוסיף סאנצ'ס וטען שהוא מקווה שריאל לא תמכור את אלברו מוראטה.

עורך "אס" אלפרדו רלאניו חושב אחרת: "הוא שחקן נהדר שהצליח אצל אנצ'לוטי ואז נתקע עם בניטס ולא חזר אצל זידאן. הוא קורבן של הפריבילגיות שקיבל גארת' בייל והאמונה באיסקו". עוד טען רלאניו שריאל לא רצתה לשחרר את הקולומביאני למנצ'סטר יונייטד אותה תפגוש גם בקדם העונה וגם בסופרקאפ האירופי ב-8 באוגוסט.


"חוויה נהדרת, תודה על הכל", חאמס (AFP)

הקולומביאני נפרד מאוהדי ריאל כשכתב: "אני מודה על כל הרגעים הנהדרים שחוויתי בשלוש שנים נפלאות. אני שמח שזכיתי ללבוש את החולצה, שתמיד לבשתי בגאווה. תודה לכם, אתם עושים את המועדון גדול יותר. אקח איתי את החוויה הנהדרת. ,תודה על הכל".

בינתיים, ריאל מדריד מתכוונת להיפרד גם מדנילו, שנמצא על סף מעבר לצ'לסי. "אס" טוען שזינדין זידאן סימן את אלברו אודריוסולה מריאל סוסיאדד כמחליף. מגן הנבחרת הצעירה של ספרד חתום בקבוצתו לחמש שנים נוספות ומחזיק בתג מחיר של 50 מיליון יורו, שריאל לא תהיה מוכנה לשלם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי