ליברפול דחתה 100 מיליון יורו על קוטיניו, לברצלונה נמאס מניימאר

ניימאר
ניימאר | AFP

דיווח: בחדר ההלבשה רק מחכים ש"המופע" של הברזילאי תסתיים. באסרה הציעה 100 מיליון יורו על הקשר, אך קלופ נחרץ: "לא זה לא, אין מקום לפרשנויות"

(גודל טקסט)

גם לשחקני ברצלונה הסאגה הספיקה. "ספורט" הקטאלוני מדווח הערב (שני) שבחדר ההלבשה של הבלאוגרנה נשמעים לא מעט קולות שהצהירו ש"נמאס להם מאוד" מהמופע של הברזילאי והביעו את רצונם שהעניין ייגמר "כמה שיותר מהר".

לפי הדיווח, השחקנים עשה את כל מה שהוא יכול כדי להתמודד עם המשבר וחלקם אף דיברו עם ניימאר יותר מפעם אחת במחנה האימונים של הקבוצה בארצות הברית, אך הברזילאי סירב לדבר על הנושא בימים האחרונים ונתן סימנים שהעזיבה מיידית ובלתי נמנעת.

"ניימאר היה יכול להשתהות הרבה פחות זמן עם ההחלטה שלו ולא להפוך אותה למופע פומבי", אמר מקור בבארסה, שטען שכל העניין פגע בתדמית הקבוצה ודחק לשוליים את הניצחונות המרשימים על יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד במסגרת "גביע האלופות".


קלופ. לא מבין את כל הפרשנויות (Gettyimages)

מי שמועמד להחליף את את הכוכב הברזילאי בברצלונה הוא בן ארצו פיליפה קוטיניו, אך נראה שליברפול לא מוכנה לוותר בקלות על הקשר המוכשר. לפי העיתונאי מוחמד בוהפסי, אחרי שהמועדון הקטאלוני הציע 80 מיליון יורו עבור קוטיניו ונדחה, המייטי רדש דחו הצעה נוספת בגובה 100 מיליון יורו.

מוקדם יותר מנג'ר ליברפול יורגן קלופ נשמע נחרץ בנוגע לשמועות. "תקראו את השפתיים שלי, הוא לא למכירה", אמר הגרמני לאחר שנשאל על הנושא במסיבת העיתונאים לקראת טורניר אאודי. "המשמעות של המילה 'לא' היא שאין עוד פרשנויות לעניין. שום דבר לא חדש, נכון? הוא לא למכירה, אין פה שום מקום לפרשנות. לא מבין למה אתם טוענים אחרת".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי