ניימאר שיגע את כלי התקשורת, לפני שהמריא חזרה לברצלונה

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב הברזילאי עצר בדובאי וצחק על שלל שמועות לגבי יעד הטיסה שלו. יגיע לפגישה אחרונה עם נשיא בארסה באל ג'זירה שבבעלות נשיא פ.ס.ז' נטען שהעסקה סגורה. גריזמן מועמד להגיע לברצלונה כמחליפו

(גודל טקסט)
אז היכן בדיוק נמצא ניימאר? הכוכב הברזילאי ממשיך לשגע את העולם עם סדרת סרטונים משעשעת באינסטגרם. אחרי שנכח הקמפיין הפרסומי בסין, ודווח על כך שיטוס לקטאר או בחזרה לברצלונה, "מונדו דפורטיבו" טען היום (שלישי) שהברזילאי נמצא בדרך חזרה למולדתו, ברזיל. המציאות אחרת. ניימאר ישוב לברצלונה לאחר עצירה קצרה בדובאי לשיחה עם הנשיא ג'וספ מריה ברתומאו ועד אז הוא הקפיד לעלות בסטורי סרטונים בהם נראה משועשע מחרושת השמועות לגבי מיקומו. 


לפי העיתון הקטאלוני, רק ביום ראשון האחרון הודה אביו של ניימאר שלשחקן עדיין יש ספקות בנוגע לעתידו, ולכן העדיף לטוס לברזיל יחד עם כמה מחבריו במקום לברצלונה כדי להירגע ולהתמקד בקבלת ההחלטה סופית בנוגע לעתידו. אלא שכאמור, ניימאר יגיע לברצלונה ואיתו יגיע לשם גם אביו. כלי התקשורת בעולם טענו החל מהבוקר שניימאר יטוס לפאריס, לקטאר ולברזיל, אך השחקן ששוהה עם פמלייתו צחק על כולם.




מוקדם יותר דיווח "רדיו קטאלוניה" שנשיא ברצלונה שג'וזפ ברתומאו מתכנן פגישה אחרונה עם ניימאר כדי לנסות לשכנע אותו ברגע האחרון לסגת מההחלטה לעזוב. תחנת הרדיו הצרפתית "אירופה 1" דיווחה שהמועדון הפריסאי הגיש בקשה להציג את ניימאר בכיכר טרוקדרו היוקרתית מול מגדל אייפל בדומה לזלאטן איברהימוביץ' כשזה הגיע למועדון.


"ספורט" הקטאלוני דיווח הבוקר שאנטואן גריזמן הוא המועמד הבכיר לעבור לברצלונה במקומו של ניימאר. סעיף השחרור שלו 200 מיליון יורו. בברצלונה רוצים את הצרפתי לא רק בגלל שהוא הוכיח את עצמו במדי הקולצ'ונרוס, אלא גם מכיר היטב את הליגה הספרדית ולא יצטרך להתאקלם.



ניימאר בדובאי. בדרך לברצלונה? (אינסטגרם)


בנוסף העובדה שהוא כובש הרבה שערים ועובד קשה על המגרש מתאימה לברסה. היחסים בין המועדונים טובים ולמרות שגריזמן חשוב לאתלטיקו ייתכן שיסכימו להוריד את המחיר והם יירכשו את דייגו קוסטה. בנוסף, דיווח העיתון שמי שמתרחק מסגנית האלופה הספרדית הוא פאולו דיבאלה, עליו יובנטוס רוצה 120 מיליון יורו.


אז היכן ישחק הכוכב? תחנת הטלוויזיה של אל ג'זירה, "Bein ספורט" שהנשיא שלה הוא נאסר אל חלאיפי, נשיא המועדון הצרפתי, הודיעה שניימאר עובר לפ.ס.ז'. רבים רואים בכך הודעה רשמית שעדיין לא התקבלה. בהודעה נאמר: "ממקורות שיש לתחנה בברצלונה נמסר שניימאר עובר לפ.ס.ז'". משפחתו של הכוכב הברזילאי שכרה את שירותיו של עורך דין ברזילאי מרקוס מוטה שיעבור על טיוטות החוזים בין הצדדים.


ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שפאריס סן ז'רמן לחצה על ניימאר לא לצאת למסע המשחקים עם ברצלונה מחשש שייפצע כשהוא עדיין שחקן בארסה, אבל ניימאר החליט להמריא עם הבלאוגרנה ואף הצטיין במשחקים וזאת כדי לא לגרור יותר מדי תגובות נגד כשהעסקה לא נסגרה סופית.


Neymar's father has arrived in Barcelona. Didn't answer anything about his son's transfer move to PSG. pic.twitter.com/d760bnjTWR

— FC Barcelona TV (@FC_BarcelonaTv) July 31, 2017

@beINSPORTS_news sources: @neymarjr decides to leave @FCBarcelona

— beIN SPORTS (@beINSPORTS) July 31, 2017


כותרות העיתונים בספרד גורסים כי ברצלונה לא מוכנה להעביר 26 מיליון יורו לאביו של ניימאר כדמי לויאלות אם החוזה לא יסתיים על פי חוק ב-2021. במועדון לא חוששים מעימות עם אביו וסוכנו של השחקן בנושא.


אופ"א הודיעה אתמול שהייתה חוקרת את המעבר של ניימאר עם או בלי תלונה של ברצלונה או הנהלת "לה ליגה", אבל מחכה למסמכים. התוכנית של פ.ס.ז' היא למכור כמה שיותר שחקנים שיכסו חלק גדול של ההעברה. אנחל די מריה הוא הראשון בהם שעשוי להגיע לברצלונה. שחקנים אחרים הם סרז' אורייה, שסיכם לפי ההערכות במנצ'סטר יונייטד עם סכום ההעברה של 25 מיליון ליש"ט, בלא מטווידי עשוי לעבור ליובנטוס, אדריאן ראביו וחסה רודריגס עשויים אף הם להימכר. גם חאתם בן ארפה נמצא בדרך לפנרבחצ'ה הטורקית.  


we'll miss u neymar. goodbye pic.twitter.com/bBIQIlliqQ

— FC Barcelona TV (@FC_BarcelonaTv) July 31, 2017


יחד עם זאת, דיווחים באירופה גורסים כי ניימאר עצמו יקבל 300 מיליון יורו מ"הקרן לקידום המונדיאל בקטאר" וישלם בעצמו את דמי ההעברה לברצלונה ובכך לא תהיה לאופ"א כל עילה חוקית לחקור את התנהלות פאריס סן ז'רמן. במקביל כשסכום ההעברה יהיה 222 מיליון יורו, כמו סעיף השחרור הנקוב של ניימאר, המשמעות היא שהעודף יישאר אצל הברזילאי או שמא ילך לאביו ובכך תיסגר העסקה ועמלת התיווך שלה. 


ניימאר העלה בנוסף פוסט ובו ציטט פסוקים ב"ברית החדשה": "אני לא אומר את זה בגלל שאני צריך כסף, כי למדתי להתמודד עם כל מצב. אני יודע מה זה להיות נזקק ואני יודע איך זה להיות עשיר. למדתי להיות שמח בכל מצב, גם כשהבטן מלאה וגם כשאני רעב, גם אם יהיה לי הרבה וגם אם לא יהיה לי כלום". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי