בברצלונה אופטימיים: "קוטיניו יחתום עד יום שני"

פליפה קוטיניו
פליפה קוטיניו | AFP

הברזילאי מפציר בקלופ לשחררו מליברפול, התקדמות גם בעסקת דמבלה. עוד ברשימה: הזאר, די מריה ודרקסלר. גריזמן, דיבאלה ובלוטי לא יגיעו. מרטינס מועמד לחזק את ההגנה

(גודל טקסט)

ברצלונה מקווה להשאיר מאחור את האכזבה מעזיבת ניימאר ועוסקת בקדחתנות במציאת מחליף, או מחליפים. השם החם הוא פליפה קוטיניו. הכוכב של ליברפול סירב לדבר עם הכתבים לאחר ההפסד של ליברפול לאתלטיקו מדריד בגמר טורניר אאודי קאפ. "זה נראה שאנשי בארסה הורו לו לא לדבר", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". "בקבוצה יש אופטימיות שיגיע כבר לפני גביע גאמפר ביום שני".

לפי העיתון כבר הושג הסכם בין השחקן לקבוצה הקטאלונית, ועכשיו הכוכב הברזילאי מנסה לשכנע את מאמן המייטי רדס יורגן קלופ לשחררו. נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו התקשר לנכ"ל אתלטיקו מדריד והרגיע אותו שהם לא מתכוונים לקנות את אנטואן גריזמן. בקיץ הבא כשמחירו ירד ל-100 מיליון יורו ישקלו הקטאלונים שוב את הנושא.

בתקשורת המקומית טוענים שגם עוסמאן דמבלה יגיע כבר בקיץ הקרוב ויאייש את העמדה בצד שמאל שהייתה שייכת לניימאר. בורוסיה דורטמונד לא רוצה למכור, אבל 90 מיליון יורו יכולים לשכנע אותה. השחקן "עשה לייק" לתמונת העזיבה שהעלה ניימאר לחשבון האינסטגרם ועורר גל של שמועות.

ברצלונה ופ.ס.ז' מקוות לסיים את הסאגה ביניהן בחוזה מוסדר ורשמי ולא בהפעלת שרירותית של סעיף שחרור. הקבוצה הספרדית רוצה להכניס בחוזה סעיף שיהיה מותר לה לנהל משא ומתן עם אנחל די מריה ויוליאן דרקסלר. על מרקו וראטי היא כבר ויתרה.

פליפה קוטיניו. מתקרב לברצלונה (AFP)
פליפה קוטיניו. מתקרב לברצלונה (AFP)

אופציה נוספת לחיזוק הייתה אנדראה בלוטי מטורינו, אבל לפי הדיווחים באיטליה זה כנראה לא יקרה. גם פאולו דיבאלה מתרחק בעקבות הדרישות של יובנטוס העומדות על יותר מ-120 מיליון יורו. שם חדש שעלה הוא אדן הזאר. לפי פרסומים באנגליה בארסה מוכנה להשקיע 100 מיליון יורו על כוכב צ'לסי.

אדן הזאר. 100 מיליון יורו (gettyimages)
אדן הזאר. 100 מיליון יורו (gettyimages)

מלבד המועמדים להחליף את ניימאר בהתקפה, ארנסטו ואלוורדה חושב גם החוליה האחורית. מי שעשוי לנחות בקאמפ נואו הוא בלם ריאל סוסיאדד אינייגו מרטינס ורשם ארבע הופעות בנבחרת ספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי