קיליאן אמבפה מאוכזב ונמצא בנתק עם מונאקו

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

הכישרון הצעיר רוצה לעזוב את המועדון לאחר שלא קיבל שדרוג בחוזהו ומכירת חבריו לקבוצה. ריאל מדריד, ברצלונה, פאריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי כבר בעקבותיו

(גודל טקסט)

כמו שזה נראה, קיליאן אמבפה הוא השם החם הבא שיעשה את ההעברה המטורפת של הקיץ. השבועון הצרפתי "ספורט10" כתב שהכישרון הצעיר יעזוב בוודאות את מונאקו והשאלה שנותרה היא רק להיכן. ברצלונה, שלפי "ל'אקיפ" שוחחה עם סוכנו של הצרפתי, מתחרה כרגע עם ריאל מדריד על החתמתו.

העיתון הצרפתי כתב הבוקר (חמישי) שארבע קבוצות רודפות אחרי אמבפה: מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד, ברצלונה ופאריס סן ז'רמן. אחרי 26 שערים ו-14 בישולים בעונה שעברה, השחקן רוצה לעזוב והפנים שלו כשהוחלף בדקה ה-70 בהפסד 2:1 מול פ.ס.ז' בסופר קאפ הצרפתי אמרו הכל. בנוסף, הביע השחקן את רצונו לעזוב גם בפני חבריו בקבוצה.

לדברי העיתון, אמבפה לא רק רוצה לעבור לקבוצה גדולה יותר, אלא התאכזב מהעובדה שהובטח לו שמונאקו תהיה השנה קבוצה גדולה, אבל בפועל כל הכוכבים שלה נמכרים בזה אחר זה. הוא כעס מאוד על מכירת של המגן בנג'מין מנדי למנצ'סטר סיטי.


אמבפה. הפנים אמרו הכל (AFP)

בנוסף, מונאקו אומנם הבטיחה לו הארכת חוזה, אבל לא הגישה לו הצעה רשמית. ראשי המועדון והבעלים הרוסיים שלה הבטיחו לנסיך אלברט במונאקו להשאיר את אמבפה, אבל בפועל קבעו עליו מחיר של 180 מיליון יורו שעשוי לעלות ל-200 מיליון יורו. כרגע, קיים נתק בין המועדון לכוכב.

העברת אמבפה לריאל מדריד עשויה להיות בעייתית בגלל שכל עוד גארת' בייל בקבוצה, לצרפתי יהיה קשה להיכנס לשלישייה הקדמית והוא מצידו, רוצה לשחק. כמו כן, סכום ההעברה צפוי להיות גבוה מ-200 מיליון יורו בגלל שהקבוצה תיאלץ לשלם 19 אחוז מס לרשויות בספרד.

הדבר תקף גם לברצלונה, אך במועדון הקטאלוני אמבפה יוכל להיות שחקן הרכב מאחר שיקבל את המקום של ניימאר. הצרפתי יודע את זה, והדבר עשוי להכריע את הכף לטובת סגנית האלופה הספרדית. בנוסף, לפי "ל'אקיפ", בארסה פתחה במגעים עם הכישרון הצעיר כבר במאי האחרון.


מסי וסוארס. אמבפה יצטרף להתקפה? (Gettyimages)

וקיימת גם האפשרות של פאריס סן ז'רמן. משפחת השחקן מתגוררת בפאריס, ונמצאת בקשר תמידי עם המנהל המקצועי של פ.ס.ז' אנטרו אנריקה. כרגע, האפשרות שאמבפה יעבור לבירת צרפת לא נראית ריאלית בגלל רכישת ניימאר.

כאמור, גם מנצ'סטר סיטי מעוניינת מאוד בשחקן ואם יגיע הוא יפגוש את חבריו במונאקו ברנרדו סילבה ובנג'מין מנדי וכן יהיה הכוכב בהתקפה. גם ליברפול גיששה אצל אמבפה, ואם תמכור את קוטיניו היא תנסה שוב לרכוש את הצרפתי, שכנראה מעדיף קבוצות הישגיות יותר.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי