"קוטיניו רוצה לעבור, אך בתנאי שההצעה תשתלם לליברפול"

קוטיניו
קוטיניו | AFP

ב"סקיי" פורסם שהאדומים מסרבים למכור את הברזילאי לברצלונה ושלמעשה לא הוגשה הצעה לאחרונה, בספרד טוענים אחרת ומדווחים על אפשרות העברתו של אנדרה גומש בתמורה. גם ז'אן-מישל סרי על הכוונת של הקטאלונים

(גודל טקסט)

ברצלונה עומדת בפני שבוע גדול שפותח את העונה. אחרי עזיבת ניימאר בעסקה היסטורית, המועדון מסתכל קדימה לעבר המשחק בגביע גאמפר הערב נגד שאפוקואנסה (21:30, ישיר בספורטHD1) וכמובן מתמקד בחיזוק והחתמת מחליפים לפני צמד מפגשי הקלאסיקו בסופרקופה הספרדי מול ריאל מדריד.

הבוקר אנשי ליברפול הכחישו בתוקף את הדיווחים ב"אספורטה" בברזיל לגבי מכירת פליפה קוטיניו, אלא שגם ב"סקיי ספורט" האנגלי מצטרפים לפרסומים על עזיבה אפשרית ומבהירים שהברזילאי מעוניין לעזוב. לטענת הידיעה, הקשר מעוניין לעזוב כל עוד העסקה תבוצע באופן שיתגמל גם את ליברפול והוא אף הבהיר כי רק לברצלונה הוא רוצה לעבור ולא לשום מועדון אחר.

ליברפול מצדה מבהירה פעם אחר פעם שאין כל כוונה לנהל מו"מ על הקשר וב"סקיי", בניגוד לכלי התקשורת בספרד, טוענים כי שב-18 הימים האחרונים, מאז שהוגשה הצעה רשמית על סך 80 מיליון יורו, לא התנהל כל מו"מ בין המועדונים. לפי הפרסומים הם על פי מקורבי הקשר.

בספרד כאמור נטען אחרת ו"מונדו דפורטיבו" גורס כי מתקיים מו"מ על קוטיניו עם ליברפול, שמעוניינת באנדרה גומש. ארנסטו ואלוורדה לא רוצה לוותר עליו, אבל ייתכן שיסכים אם ליברפול תמכור את הברזילאי. בבארסה אמנם סבורים שגומש עשוי להיות יעיל מאוד השנה ושזו תהיה אבידה גדולה, אבל מוכנים לכלול אותו בעסקה. מהעבר השני קלופ מתלהב מהקשר הפורטוגלי, אבל מתעקש להשאיר את קוטיניו.


סרי, הפתרון למרכז המגרש? (AFP)

גם בנושא עוסמן דמבלה עדיין אין התקדמות. דורטמונד דורשת מעל 100 מיליון יורו והמו"מ נראה לא פשוט. הכי קרוב הוא בלם ריאל סוסיאדד איניגו מרטינס  יגיע עבור סעיף השחרור שלו 32 מיליון יורו.

ברצלונה מעוניינת גם בקשר ניס ז'אן-מישל סרי מחוף השנהב ומשא ומתן מתקיים בין הצדדים. סרי לא נכלל בסגל של ניס במחזור הפתיחה בצרפת והיו מי שקבעו בריביירה שיעזוב בקרוב. השחקן מעריץ של בארסה מגיל קטן וכבר ב-2015 הצהיר: "אני חולם להגיע לשם יום אחד". כמו כן, שמו של פאוליניו עדיין באוויר לעמדת הקשר באמצע המגרש כשמרקו וראטי ירד מהפרק ככל הנראה לאחר שיאריך חוזה בפאריס סן ז'רמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי